شناسهٔ خبر: 67342740 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

چرا زهر به بدن استقلال می‌ریزید؟/ دختران استقلالی هم قهرمان ایران می‌شوند

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: شرایطی که امروز در باشگاه استقلال شاهد هستیم به نوعی نشان دهنده بلاتکلیفی است و این برای تیم بزرگی مثل استقلال مثل زهر می‌ماند.

صاحب‌خبر -

حسین فرزامی بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره عدم برگزاری مجمع باشگاه استقلال اظهار داشت: قرار بود باشگاه استقلال دوباره مجمع تشکیل بدهد و تکلیف وضعیت سرمربیگری خود را روشن کند اما متاسفانه این موضوع باز هم به تعویق افتاد که این اصلاً برای تیم بزرگی مثل استقلال خوب نیست. این خوب نیست که باشگاهی مثل استقلال تصمیم گیرنده و مدیر نداشته باشد.

وی افزود: ما در مهم‌ترین فصل هستیم که تصمیمات مهم در کادر مدیریتی می‌تواند تاثیر خود را تا آخرین لحظه برگزاری مسابقات لیگ برتر پیش رو نشان بدهد. در چنین وضعیتی اگر قرار باشد یک تصمیم اشتباه گرفته شود یا اصلاً تصمیمی گرفته نشود همه زحمات به هدر می‌رود و این موضوع مثل یک زهر در بدن باشگاه استقلال آرام آرام این تیم را از کار می‌اندازد و در پایان لیگ به خاطر یک یا دو امتیاز قهرمانی را از دست می‌دهیم. این وضعیت باید هرچه سریعتر جمع شود.

عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: چطور ممکن است گروه بزرگی با این همه تشکیلات نتواند برای باشگاه استقلال یک مدیر قابل انتخاب کند؟ باید دید مشکل از کجاست! چرا کسی هیچ حرفی نمی‌زنند و این موضوع را با هواداران و پیشکسوتان در میان نمی‌گذارند!؟ باشگاه استقلال در جمع پیشکسوتانش مدیر و افراد کاردان کم نداشته و ندارد. اگر قرار است در این مجموعه پیشرفتی حاصل شود باید از دانش و تجربه مدیران کارکشته‌ای که با فضای کار در استقلال آشنا هستند استفاده کنند تا بدانند حضور در عرصه ورزش تا چه اندازه با حضور در عرصه تجارت و اقتصاد متفاوت است.

فرزامی همچنین در رابطه با شرایط کادر فنی استقلال گفت: به نظر من استقلال می‌توانست فصل قبل قهرمان شود اما شاید اندکی احتیاط، کار تیم را با مشکل مواجه کرد اما ایرادی ندارد. من امیدوارم فرصت دوباره‌ای که به کادر فنی داده می‌شود را قدر بدانند و از آن به نحو شایسته‌ای استفاده کنند چون این مردم فصل گذشته جام را در دستان خودشان لمس کرده بودند اما با یک بازی محتاطانه در قائمشهر بود که کاپ قهرمانی از باشگاه استقلال به باشگاه پرسپولیس نقل مکان کرد.

مدیر اسبق باشگاه استقلال درباره راه‌اندازی تیم فوتبال بانوان این باشگاه و تقاضای مدیرانش از وزارت ورزش تصریح کرد: من مطمئن هستم استقلال اگر در دسته بانوان هم تیمداری کند باز هم مثل همیشه قهرمان و مدعی است. بسیاری از دختران فوتبال دوست و فوتبالیست را سراغ داریم که دوست دارند با پیراهن استقلال درلیگ ایران حضور داشته باشند. این بچه‌هایی که هر هفته به استادیوم می‌روند و با هزار مشکل خودشان را به داخل ورزشگاه می‌کشانند و تیم را تشویق می‌کنند را دست کم نگیرید. از بین همین‌ها بهترین فوتبالیست‌ها را می‌توان انتخاب کرد. امیدوارم تیم بانوان فوتبال استقلال هم راه‌اندازی شود و آنها هم مثل تیم پسران در آسمان فوتبال ایران بدرخشند.

بیشتر بخوانید: لیست خرید نکونام برای استقلال تغییر کرد/ کهکشانی کردن آبی‌ها به بن‌بست خورد

نظر شما