شناسهٔ خبر: 67341458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با تقریب:

ملت ایران باید فرد حامی قرآن و ولایت را به ریاست‌جمهوری انتخاب کنند

مدرس مدارس علوم دینی شیخ شلتوت ارومیه گفت: ملت ایران باید در قبال آیات الهی شخصی را انتخاب کنند که حامی ولایت‌فقیه و همچنین حامی قرآن و مستضعفان جهان باشد.

صاحب‌خبر -
ماموستا لقمان کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: بی‌تردید حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری وظیفه و تکلیف شرعی هر ملتی است و تحت هیچ شرایطی نمی‌توان از انجام آن سر باز زند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن حضور در انتخابات یک تعاون بوده و مشارکت در این امر مهم به معنای تقویت نظام برخاسته از خون هزاران شهید و مصداق عمل صالح است که خود زمینه‌ساز عزت الهی بوده و برخی آیات قرآن دلالت بر آن است که شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است.

مدرس مدارس علوم دینی شیخ شلتوت ارومیه گفت: ملت ایران در قبال این آیات الهی باید شخصی را انتخاب کنند که حامی ولایت‌فقیه و همچنین حامی قرآن و مستضعفان جهان باشد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید شخصی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که حامی جبهه مقاومت و دنبال‌کننده راه رئیس‌جمهور شهید یعنی آیت‌الله رئیسی باشد و بنابراین باید به چنین شخص رای داد.

ماموستا کلشی‌نژاد اظهار داشت: همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمود «میزان، رأی ملت است» پس نباید در این میزان خیانت کرد و امید است بار دیگر ملت شریف ایران اعم از ترک و کرد و بلوچ و فارس با هم جمع شده و به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و قرآن کریم لبیک گویند و به فرد اصلح رأی دهند و در نتیجه از این انتخابات سربلند بیرون آیند.

انتهای پیام/

نظر شما