شناسهٔ خبر: 67341081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

غبارروبي گلزار شهداي شهرستان خرم آباد با حضور رئيس کل دادگستري لرستان به مناسبت هفته قوه قضائيه

صاحب‌خبر -
غبارروبي  گلزار شهداي شهرستان خرم آباد با حضور رئيس کل دادگستري لرستان به مناسبت هفته قوه قضائيه

خبرگزاری آریا-  به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه گلزار شهدای شهرستان خرم آباد با حضور رئیس کل، معاونان و مدیران شورای قضایی استان و کارکنان دادگستری لرستان غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.

در اولین روز از هفته قوه قضائیه، رئیس شورای قضایی لرستان به همراه معاونان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و کارکنان این مجموعه و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان با حضور در مزار شهید حجت الاسلام والمسلمین سید فخرالدین رحیمی یکی از شهدای دفتر حزب جمهوری اسلامی با غبارروبی و گلباران گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ این شهید و دیگر شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

رئیس کل دادگستری لرستان در حاشیه این برنامه معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مقاومت و شهدای خدمت، افزود: آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده، جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری، رئیس کل دادگستری لرستان احترام به مقام شهدا را امری واجب دانست و اظهار کرد: شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ما واجب است تا همیشه با توجه به بینش انقلابی شهدا، از آنها درس بگیریم.
شایان ذکر است از یکم تا هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است

نظر شما