شناسهٔ خبر: 67341032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

بیرانوند

امضای قرارداد بیرانوند و تراکتور در ترکیه + جزئیات

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر عقد قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش باشگاه پرسپولیس با باشگاه تراکتور در رسانه ها مطرح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، علیرضا بیرانوند با وجودی که هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با باشگاه پرسپولیس باقی مانده بود، به یک باره قراردادش را به شکل یکطرفه با سرخپوشان تهرانی فسخ کرد تا پای میز مذاکره با سرخپوان تبریزی بنشنید.

تراکتوری‌ها که روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد تغییر مالکیت‌شان به گوش می‌رسید درنهایت با بازیکنان پرسپولیس به توافق خوبی رسیده و آخرین خبرهای دریافتی حاکی ار آن است که با هر سه بازیکن فصل قبل پرسپولیس به توافق نهایی رسیده اند.

در همین ارتباط پس از توافق کامل مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با تراکتور، علیرضا بیرانوند نیز روز قبل با تراکتوری‌ها قرارداد رسمی امضا کرد و برای استراحت راهی ترکیه شد. دلیل اعلام نشدن این قراردادها نیز به وضعیت این روزهای مالکیت باشگاه تراکتور برمی‌گردد. گویا قرار است امضای قرارداد باشگاه تراکتور با مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند پس از مشخص شدن وضعیت مالکیت این باشگاه تبریزی و طی ۱۰ روز آینده به شکل رسمی اعلام شود.

نظر شما