شناسهٔ خبر: 67340816 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

قتل فجیع در خانه قماربازان بر سر یک ساعت مچی

ساعت 5 بعد‌ازظهر 2 تیرماه صدای درگیری از خانه‌ای در یکی از محله‌های ستارخان به گوش رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت: لحظاتی بعد رهگذران مرد جوانی را دیدند که با بدنی خونین از خانه فرار کرد اما وسط خیابان روی زمین افتاد. به دنبال او نیز مرد جوان دیگری که دست‌هایش خونی بود از خانه بیرون آمد و پا به فرار گذاشت.

رهگذران با مشاهده این صحنه با پلیس و اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران به محل رسیدند، مشخص شد مرد جوان مجروح تسلیم مرگ شده است. به دنبال مرگ مرد ناشناس، بازپرس سالار صنعتگر و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که مرد جوان با چهار ضربه چاقو به قتل رسیده است.

با توجه به اظهارات شاهدان و از آنجایی که درگیری داخل یک خانه قدیمی رخ داده بود، کارآگاهان سراغ زن صاحبخانه رفتند. فتانه در تحقیقات اقرار کرد: مدت‌هاست برای کسب درآمد، خانه‌ام را به پاتوق معتادان و قماربازها و خرید و فروش اموال مسروقه تبدیل کرده‌ام. از طرفی اگر کسی جایی برای ماندن نداشته باشد به او اتاقی اجاره می‌دهم. روز حادثه هم مقتول و قاتل مشغول معامله سر دو عدد ساعت مچی بودند اما ناگهان بین آنها درگیری رخ داد که علتش را نمی‌دانم. غیر از قاتل و مقتول سه مرد دیگر هم در خانه‌ام بودند که یکی از آنها برادر قاتل است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان جنایی سراغ برادر قاتل رفته و مرد جوان گفت: برادرم ساعت مچی بساط می‌کرد و مقتول هم سر خرید ساعت با او دوست شده بود. دوستی آنها کم‌کم بیشتر شد تا اینکه به برادرم پیشنهاد شراکت داد، اما شراکت آنها خیلی طول نکشید؛ روز حادثه در پاتوق دورهم جمع شده بودیم که مقتول به برادرم گفت دو تا از ساعت‌ها مال اوست اما برادرم مدعی بود که اشتباه می‌کند و ساعت‌ها را او خریداری کرده است. سر همین مسأله باهم دعوایشان شد و برادرم چهار ضربه چاقو به او زد، مقتول هم که جانش را در خطر می‌دید پا به فرار گذاشت و به خیابان دوید تا شاید کسی به او کمک کند اما مقابل در خانه از هوش رفت و لحظاتی بعد هم تسلیم مرگ شد. برادرم که شاهد ماجرا بود، چاقو را داخل خانه انداخت و پا به فرار گذاشت.

به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت، سه مرد جوان بازداشت شده و تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما