شناسهٔ خبر: 67339963 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تعریف و تمجید مازیار لرستانی از پرویز پرستویی

اقتصادنیوز :تعریف و تمجید مازیار لرستانی از این بازیگر به طرز عجیبی خاص و دلنشین است که نشان میدهد او شدیدا به دل مازیار لرستانی نشسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، مازیار لرستانی که مدتهاست حال و هوای پست و استوری های صفحه رسمی اش متفاوت است و اغلب جملات سنگین و گاها کنایه آمیز منتشر می کند، برای پرویز پرستویی، جور دیگر نوشت؛جوری که انگار آقای بازیگر با منش و شخصیت دوست داشتنی اش، عجیب به دل مازیار نشسته.

 مازیار لرستانی به بهانه تولد پرویز پرستویی نوشت:

هزار سال است که میشناسمش.... و هزار سال پیش من هزار سال جوانتر بودم

او همیشه خودش..بود پرویز خان پرستویی بامرام و معرفت و غیرتی و حواس جمع..... مردمدار و خویشتن دار... همیشه دلم میخواست روزی مثل او باشم.

الگوی پنهان من در هنر آدم جالبی است.

هم شوخ طبع است و هم بسیار جدی... از چیزی باک...دارد چون چیزی ناپاک ندارد در همکاری و پارتنری بازیگری در مقابل همه شریفانه تمرین و اجرا می کند و شبیه خیلی های دیگر به اصطلاح فوکوس نمی کشد و در بازیگری رکب نمیزند.

تا جایی که بیاد میاورم در مراقبت از همکاران قدیمی و دوستان دوره های تاترش برای ایفای نقشهای کوتاه هم که شده حمایت کرده است مثل بعضیها نیست که فقط خر خود را سوارند و یادشان می رود از کجا به جایی که هستند رسیده اند.

پرویز پرستویی بدون شک بازیگری بی همتاست چه در تاتر چه تلویزیون و چه سینما... و طیف گسترده نقش هایش و تنوع حضور پر رنگش چه در کمدی چه در تراژدی مثال زدنی است.

قوانین را خوب میشناسد، سالها دادیار بوده... در گفتن حقیقت، شجاع است

.... پدری به غایت مهربان و برای رشد فرزندانش کوشا.... و همسرشان که بانویی مهربان و فرشته وار است بهترین شوهر دنیا را دارد.

چون در خانه او هرگز مقام بیرونی اش در جامعه را یدک نمی کشد...... خلاصه که مرد زندگیست...

سالهاست میشناسمش شباهت چشمهای نجیب و نافذش را از زنده یاد مادر مهربان و شریفش بیاد دارم... و حرمتی که همیشه برای خانواده و حریم شخصی خود قائل بوده است را ستوده ام......

خداوند در خلقت پرویز پرستویی سنگ تمام گذاشته... روی گشاده، صدای خوش هنر نواختن سان هنر بازیگری نقش آفرینی مولف)، مدیریت فردی انساندوستی و رقت قلب دستگیری از محتاجان مرام و لوطی گری و معرفت و پشت ضعفا ایستادن...... و همه اینها.... بی ادا بی ادعا نه مثل برخی بادیگارد شخصی استخدام میکند نه مثل خیلی های دیگر نوچه دارد.

سر خودش را با شجاعت بالا میگیرد و خودش است و خودش است و خودش.

این تجریه و احساس من پس از چهل و یکسال آشنایی است تولد مرد شایسته سینما و تاتر و تلویزیون ایران مبارکباد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما