شناسهٔ خبر: 67339416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی برای غنی سازی اوقات فراغت

قزوین- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: هم افزایی بین دستگاه های اجرایی برای غنی سازی اوقات فراغت ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در دیدار با حجت الاسلام محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در بحث اوقات فراغت بحث هم افزایی اهمیت دارد و در واقع کارهایی که در روستاها و شهرها صورت می گیرد می تواند با هم افزایی نیروها، اثربخش تر باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در شهرها و روستاها مخاطب محدود است و با توجه به اینکه کانون های مساجد و پایگاه های تابستانی آموزش و پرورش برنامه هایی را برای غنی سازی اوقات فراغت برگزار می کنند، این برگزاری برنامه ها می تواند با هماهنگی و همکاری یکدیگر باشد به طوری که اگر کلاس هایی را کانون های مساجد برگزار می کنند، یکسری کلاس های آموزشی دیگر را پایگاه های تابستانی آموزش و پرورش برگزار کنند.

وی عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و پایگاه های تابستانی آموزش و پرورش می توانند با استفاده از ظرفیت های هم در راستای غنی سازی اوقات فراغت اقدام کنند و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی برای غنی سازی اوقات فراغت ضروری است.

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه اداره کل آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها دارای سالن های ورزشی است، سانس هایی از این سالن ها می تواند به کانون های مساجد اختصاص یابد.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین هم با اشاره به اهمیت برنامه های اوقات فراغت خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش ۲۸۷ پایگاه تابستانی دارد که حدود ۷ هزار دانش آموز در این پایگاه ها ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام محمدزاده در خصوص همکاری کانون های مساجد و پایگاه های تابستانی آموزش و پرورش در غنی سازی اوقات فراغت اعلام آمادگی کرد.

نظر شما