شناسهٔ خبر: 67338810 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قطعی برق فرودگاه منچستر را فلج کرد

رسانه‌ها از هرج و مرج و لغو بسیاری پروازها به دلیل قطعی برق در فرودگاه منچستر خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس شاو" آلمان، قطعی برق تا حد زیادی عملیات فرودگاه منچستر را فلج کرده است. مسافران باید انتظار محدودیت های شدید را داشته باشند - دو پایانه از سه پایانه خارج از سرویس هستند.

بر اثر قطعی برق در فرودگاه منچستر هرج و مرج وجود دارد. قطع برق تا حد زیادی عملیات پروازی در این فرودگاه را فلج کرد. بر اساس پیامی از فرودگاه، پروازهای ترمینال 1 و 2 به طور کامل لغو شده است. از مسافرانی که قرار است پروازهایشان از یکی از این دو ترمینال انجام شود، درخواست شد تا اطلاع ثانوی به این فرودگاه سفر نکنند.

مسافرانی که قرار است از ترمینال 3 حرکت کنند نیز باید برای تاخیر آماده باشند. برخی از پروازهای ورودی به فرودگاه های دیگر منطقه می روند و برخی از مسافران نیز در فرودگاه های دیگر رزرو می شوند.

صف های طولانی و سالن های شلوغ این فرودگاه را می توان در شبکه های آنلاین مشاهده کرد. این فرودگاه در بیانیه ای اعلام کرد: ما برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم و در تلاش هستیم تا عملیات عادی را در سریع ترین زمان ممکن بازگردانیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در حال حاضر منبع تغذیه بازسازی شده است. با این حال، انتظار می رود که عملیات پروازی همچنان با اختلالاتی همراه باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما