شناسهٔ خبر: 67338723 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عثمان تنها نیست، ستاره فرانسه از دمبله حمایت کرد

ستاره پاری سن ژرمن، عثمان دمبله، نتوانسته است در یورو تا کنون عملکرد درخشانی برای فرانسه داشته باشد، اما اورلین شوامنی او را بازیکن حیاتی تیم ملی می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه تحت هدایت دیدیه دشان، به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی وارد یورو شده بود، اما آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. شاگردان دشان در حالی که انتظار می‌رفت مقابل اتریش پیروزی پرگلی کسب کنند، با نتیجه‌ی 1-0 به برتری رسیدند و در مقابل هلند نیز در به تساوی بدون گل رضایت دادند. یکی از بازیکنانی که مورد بیشترین انتقادها قرار گرفته است، عثمان دمبله است. او به دلیل کم‌اثر بودن در یک‌سوم نهایی زمین مورد انتقاد قرار گرفته است، با این حال، اورلین شوامنی، هافبک رئال مادرید، از این وینگر دفاع کرده است.

2047053

این بازیکن 24 ساله در گفتگو با رسانه‌ها گفت: «هیچ چیز عثمان را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد! همه چیز خوب است، او بازیکن استثنایی است. او در سیستم ما بسیار مهم است. می‌دانیم که چنین بازیکنانی به چیزهای زیادی دست می‌یابند و شاید موقعیت‌هایی را از دست بدهند، این طبیعی است.»

از زمان حضور دمبله در بارسلونا، او علی‌رغم توانایی‌های فوق‌العاده‌اش در دریبل زدن و پشت سر گذاشتن مدافعان نزدیک محوطه جریمه، به دلیل تصمیم‌گیری‌های ضعیف مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است. بعید به نظر می‌رسد که او توسط دشان کنار گذاشته شود، اما عملکرد ضعیف دیگر می‌تواند جایگاه او را در مسیر رسیدن به مرحله حذفی با خطر مواجه کند.

فرانسه روز سه‌شنبه 25 ژوئن به مصاف لهستان خواهد رفت تا با کسب پیروزی، صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا را قطعی کند.

نظر شما