شناسهٔ خبر: 67338578 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ضربه سنگين حزب الله به مقر فرماندهي لشکر 91 ارتش صهيونيستي

صاحب‌خبر -
ضربه سنگين حزب الله به مقر فرماندهي لشکر 91 ارتش صهيونيستي
خبرگزاری آریا - مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با انبوهی از پهپادهای تهاجمی مقر فرماندهی لشکر 91 رژیم صهیونیستی را به طور مستقیم هدف قرار داده است.

بنابر این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان، "حزب‌الله"، امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه ای از هدف قرار دادن مقر فرماندهی لشکر 91 رژیم صهیونیستی در "آییلت هشاحر" (شمال شرقی صفد) با انبوهی از پهپادهای تهاجمی خبر داد و اعلام کرد که در این حمله افسران و سربازان این لشکر در آن مستقر بودند، مستقیم مورد هدف قرار گرفتند.
مقاومت لبنان اعلام کرد: "هدف قرار دادن این پایگاه مهم رژیم صهیونیستی که بر اثر آن تعداد بسیاری از نیروهای اشغالگر به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند؛ در چارچوب حمایت از غزه و مردم آن و نیز پشتیبانی از مقاومت و در راستای پاسخ به ترور دشمن صهیونیستی در شهرک "الخیاره" واقع در بقاع غربی؛ انجام شده است".
رسانه‌های دشمن صهیونیستی نیز حمله پهپادی حزب‌الله به اتاق فرماندهی پیشرفته و مهم "ارتش اشغالگر" در "آییلت هشاحر" در شمال شرق "صفد" را تأیید و اذعان کردند که در پی این حمله شماری زخمی و به بیمارستان "زیو" در صفد منتقل شده و آتش سوزی وسیعی در این منطقه نیز رخ داده است.
رسانه‌های صهیونیستی همچنین ویدئویی را منتشر کردند که روند اطفای حریق در منطقه "آییلت هشاحر" در شمال شرق شهر "صفد" را که بر اثر انفجار "پهپاد" پرتاب شده از لبنان رخ داده؛ نشان می‌دهد.

نظر شما