شناسهٔ خبر: 67338341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

ظریف: به خاطر قدرت نباید نظام زیر سوال برود

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سابق کشورمان در بابل با تاکید بر اینکه به‌خاطر قدرت نباید بنیان نظام زیر سوال برود، گفت: این موضوع مسئله مهمی است و باید اقلیت و اکثریت بتوانند نظر خود را اعلام کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف وزیر سابق خارجه عصر امروز در جمع مردم بابل، اظهار کرد: برای ساختن فردایی بهتر برای فرزندان‌ و کشورمان و اینکه هیچ کس در آینده چشم بد به ایران نداشته باشد، گرد هم آمدیم تا با فردی با انسان‌دوست، پاک‌دست، متخصص، روشنفکر و پای‌بند با اصول انقلاب و ایران و مهم‌تر از همه شجاع و صادق قرار بگذاریم تا روز جمعه پای صندوق‌های رای برویم.
 
وی افزود: با حضور در پای صندوق‌های رای اجازه نمی‌دهیم در دل ما و فرزندان‌مان بذر ناامیدی بکارند.
 
وزیر سابق خارجه بیان کرد: برخی می‌خواهند ما را از آینده این آب و خاک نابود کنند که دل در گرو این آب و خاک ندارند و برای بیگانگان مزدوری می‌کنند.
 
ظریف با تاکید بر اینکه به‌خاطر قدرت نباید بنیان نظام را زیر سوال برود، اظهار کرد: این موضوع مسئله مهمی است و باید اقلیت و اکثریت بتوانند نظر خود را اعلام کنند.
 
وی افزود: همه باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند و این موضوع اقلیت و اکثریت ندارد، مهم حضور است.
 
وزیر سابق خارجه با اشاره به اینکه مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند، تصریح کرد: برخی مردم به‌دلیل سیاست‌های غلط مسؤولان شب را گرفته سر بر بالین می‌گذارند که لازم است به موضوع انتخاب درست توجه شود.
 
ظریف با اعلام اینکه معتقد به هنجارهای قانونی کشور هستیم، اما معتقد نیستیم برخورد با زنان بزگوار این کشور نیستیم، افزود: معتقد به هنجارهای کشور هستیم اما معتقد نیستیم اینترنت فیلتر شود و خودتان فیلترفروش شوید.
 
وی با تاکید بر اینکه شرکت نکردن در انتخابات رای به اقلیت است، خاطرنشان کرد: یقین دارم همه شما با اتکا به خدا روز جمعه دست در دست آشنایان و دوستان صندوق رای را تنها نمی‌گذارید.
 
ظریف با تذکر اینکه مبادا روز جمعه به بهانه حقوق‌بگیرهای غرب پای صندوق‌ها حاضر نباشید، گفت: اعتقاد دارم حتما مردم ایران می‌آیند و آینده خود را ترسیم می‌کنند.

نظر شما