شناسهٔ خبر: 67338329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

از پرسپولیس پیشنهاد دارم و با آنها مذاکره کردم/ این اتفاق باعث افتخارم است!

مدافع وینگر جدا شده گل گهر از مذاکره با باشگاه پرسپولیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی تیکدری فصل گذشته مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته بود اما درنهایت پرونده انتقال مدافع وینگر گل گهر به استقلال منتفی شد. اما حالا قرارداد تیکدری با گل گهر به پایان رسیده و در فضای مجازی هم جدایی خود را اعلام کرده است. اینطور که گزینه نقل و انتقالاتی سرخابی‌ها می‌گوید برای فصل بعد با پرسپولیس مذاکراتی انجام داده است.

گزیده صحبت‌های تیکدری با همشهری درخصوص پیشنهادهای جدیدش برای فصل آینده را در زیر بخوانید: 

  • {پیشنهاد از تیم‌های بزرگ لیگ} فصل گذشته از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم اما چون قرارداد داشتم نمی‌تواستم از گل‌گهر جدا شوم اما الان بازیکن آزاد هستم و باعث افتخارم است که در این تیم‌ها بازی کنم. هدفم این است که به تیم ملی برسم و باید خیلی تلاش کنم. با پرسپولیس در حال مذاکره هستم اما چون این تیم سرمربی ندارد فعلا چیزی مشخص نیست.
  • {ماجرای منتفی شده انتقال به استقلال} فصل گذشته آقای نکونام به من لطف داشت و از استقلال پیشنهاد داشتم و قرار بود به تهران بیایم و به اردوی این تیم اضافه شوم اما توافق انجام نشد. در این فصل هم بلافاصله بعد از پایان لیگ از استقلال با من تماس گرفتند و گفتم که بعد از جام‌حذفی مذاکره می‌کنم ولی بعد از پایان مسابقات دیگر تماسی از این تیم نداشتم.
  • {پیشنهادهای دیگر} از تراکتور هم پیشنهاد دارم اما فعلا تکلیف این تیم هم مشخص نیست.
  • {علاقه به تیم خاص} به خاطر شرایط سنی که دارم دنبال این هستم که بهترین تصمیم را بگیرم و فرقی نمی‌کند کدام تیم بازی کنم. هر تیمی بروم می‌خواهم برای تیم مثمرثمر باشم.

بیشتر بخوانید: استوری آتشین یک پرسپولیسی؛ همیشه لوگوی تیم را جلوی پیراهن و اسم بازیکن را پشت پیراهن می‌زنن! +عکس

نظر شما