شناسهٔ خبر: 67338119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

همسر قالیباف با آیت الله محمودی دیدار و گفتگو کرد

اقتصادنیوز: «زهرا مشیر» همسر «محمدباقر قالیباف» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با سفر به ورامین با آیت الله محمودی گلپایگانی و اعضای ستاد قالیباف در این منطقه دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «زهرا مشیر» همسر «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس و نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر یکشنبه با سفر به ورامین با آیت الله محمودی گلپایگانی و اعضا ستاد قالیباف در این منطقه دیدار کرد.

مشیر سلام «محمدباقر قالیباف» را به آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، باسابقه‌ترین امام جمعه تاریخ انقلاب اسلامی و شاگرد امام خمینی (ره) رساند.

وی در جمع اعضا ستاد قالیباف نیز ضمن تقدیر از نقش مردم ورامین، پیشوا و قرچک در عرصه‌های مختلف انقلاب گفت: مردم این دیار حق ویژه ای به گردن انقلاب و ما دارند.

خبر مرتبط
قالیباف: با ریش گرو گذاشتن از انحلال خانه هنرمندان جلوگیری کردیم

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات گفت: طی ۱۲ سالی که شهردار تهران بودم، خیلی تلاش کردم تا بتوانم سنگ صبور خانه هنرمندان که در شرف انحلال بود، باشم؛ در آن مقطع با ریش گرو گذاشتن از انحلال خانه هنرمندان جلوگیری کردیم.

همسر قالیباف گفت: کار جهادی همراه با تخصص و تقوا که منجر به کارنامه درخشان آقای قالیباف شده، خصلت وی از روز نخست بوده و این روحیه بیش از هر زمان دیگری در خدمت جریان انقلاب بوده و خواهد بود.

 

نظر شما