شناسهٔ خبر: 67338050 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

پیش بینی بورس برای فردا دوشنبه ۴ تیرماه / بورس فردا چگونه خواهد بود؟

طبق پیش بینی کارشناسان بازار سرمایه فردا وضعیت به مراتب بهتری را در معاملات داشته باشیم و تعادل نسبی در بازار وجود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از ایسکانیوز، بازار سهام امروز با رنگ سرخ کار خود را آغاز کرد و بسیاری از سهام بازار در محدوده منفی معامله شدند اما با گذشت ساعات اولیه معاملات و در نیمه دوم بازار سمت تقاضا تقویت شد و شاهد تعادل در تابلو بودیم.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل با افزایش چهار هزار واحدی و شاخص هم‌وزن با افت ۱۷۰ واحدی نسبت به روز گذشته، همراه بود. همچنین در تابلوی پایانی بازار ۴۰۵ سهام مثبت، معادل ۵۵ درصد بازار به رنگ مثبت درآمدند.

معاملات روزگذشته و امروز، پس از ریزش متوالی دو ماه گذشته بازار، متعادل دنبال شده است و روند حمایت از بازار به‌صورت کامل قابل مشاهده است.

امروز (شنبه) بازارِ سهام اولین روز از تابستان را متعادل آغاز کرد. باوجود تلاش‌ها و رنج‌های مثبت در طول معاملات، فشار فروش بر خریداران چیره شد. بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟ آیا شاهد سرخی بازار خواهیم بود؟

شاخص کل در پایان معاملات با چهار هزار و ۳۵۷ واحد افزایش به دو میلیون و ۵۲ هزار واحد رسید که نشان از رشد ۰.۲۱ درصدی دارد. همچنین شاخص هم‌وزن با ۱۷۰ واحد افت نسبت به روز گذشته به ۶۶۵ هزار و ۸۰۸ واحد رسید که کاهش ۰.۰۳ درصدی را نشان می‌دهد.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ۴۵ درصد بازار معادل ۳۲۷ سهم در محدوده مثبت و ۵۵ درصد بازار معادل ۴۰۵ سهم در محدوده منفی قرار گرفتند.

وضعیت نمادها درصد تعداد
نمادهای مثبت ۴۵% ۳۲۷
نمادهای صف خرید – ۸۸
نمادهای منفی ۵۵% ۴۰۵
نمادهای صف فروش – ۱۸۳

جدول فوق نشان می‌دهد که در بازار سرمایه، نمادهای منفی و صف فروش بیشتر از نمادهای مثبت و صف خرید بوده‌اند.

در نیمه دوم معاملات امروز، اندکی تقاضا در بازار افزایش یافت و موجب شد که برخی از نمادها به محدوده صفر تابلو برسند و حتی سبزپوش شوند، اما این تقاضا تداوم چندانی نداشت.

در دقایق پایانی معاملات، صندوق‌های اهرمی توانستند در محدوده صفر تابلو به معاملات خود پایان دهند و سهامداران را اندکی نسبت به معاملات فردا امیدوار کنند.

پیش‌بینی می‌شود که فردا وضعیت به مراتب بهتری را در معاملات داشته باشیم و تعادل نسبی در بازار وجود داشته باشد. صندوق‌های اهرمی در معاملات فردا می‌توانند لیدر بازار باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما