شناسهٔ خبر: 67337707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

محسن آرمین:‌ کوچک‌ترین اتهامی نتوانستند به پزشکیان بچسبانند

اقتصادنیوز:‌ محسن آرمین بیان کرد:‌ کوچکترین اتهامی نتوانستند به مسعود پزشکیان بچسبانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز،‌ نشست حزب توسعه ملی ایران اسلامی پیرامون انتخابات با حضور محسن آرمین،‌ فیض الله عرب سرخی،‌ صادق نوروزی،‌ حجت اسماعیلی و جمعی از فعالان سیاسی برگزار شد. 

محسن آرمین در این نشست درباره مسعود پزشکیان گفت: کوچکترین اتهامی نتوانستند به پزشکیان بچسبانند. پزشکیان نماد ستیز نیست، نماد تعامل است و ظرفیت  زیادی برای نمایندگی اقشار و گروهها برخوردار است

آرمین همچنین بیان کرد: جبهه اصلاحات در دام دوگانه اصلاحات صندوق محور - جامعه محور نیفتاد. اقدامات جبهه اصلاحات در راستای بیانیه ۱۵ ماده ای آقای خاتمی است. این وضعیت، بهشت کاسبان تحریم است. پزشکیان آنچه را که مطرح میکند پیشتر در زندگی خود پیاده کرده است.

فیض الله عرب سرخی در ادامه این نشست گفت:‌ مهم ترین چالش امروز، چالش معیشت است که منشا آن خود دولت است. رویکرد تحمیلی که از پوشش تا اندیشه را یکسان نی خواهد، در هر موضوعی قائل به مداخله حداکثری میشود. ۵ کاندیدای رقیب پزشکیان بازیگرانی هستند که به تناسب تغییر وضعیت نقش آفرینی می کنند

صادق نوروزی هم در بخشی از این نشست با اشاره به دولت اصلاحات و رویکردی درباره بنزین داشت،‌ تاکید کرد:‌ اگر سیاستهای دولت خاتمی در خصوص بنزین ادامه پیدا نیمرد، شاهد این وضعیت نبودیم.

حجت اسماعیلی هم در بخش دیگری از این نشست با اشاره اهمیت انقلاب بیان کرد:‌ این انتخابات آخرین فرصت برای بقای کشور است. تاکید پزشکیان به ارجاع به کارشناسان نقطه قوت اوست،‌ او معتقد است ایران متعلق به همه ایرانیان است.

 

 

نظر شما