شناسهٔ خبر: 67337550 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد

تحریریه جهان صنعت نیوز

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اصلاح دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا پایان روز شنبه ۹ تیر ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر در این آزمون ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند. گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. به منظور مساعدت با متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام و انتخاب رشته نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز شنبه ۹ تیرماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته اصلاحات از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان قابل دسترس است. متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام نمایند.

وی در مورد متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز، گفت: متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام نمایند. زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از سوی آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کریمیان خاطرنشان کرد: آن‌دسته از متقاضیانی‌که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۹ تیر ماه نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد پیش از ثبت‌نام، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و اطلاعیه‌های منتشر شده را به دقت مطالعه کنند.

گفتنی است، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن‌دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آن‌ها با آزمون است در روز جمعه ۲ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

نظر شما