شناسهٔ خبر: 67337096 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پایان نظرسنجی خبرورزشی با پیام شفاف به علیرضا بیرانوند

نظرسنجی تازه خبرورزشی خبر از یک تغییر فرهنگ در فوتبال ایران داد.

صاحب‌خبر -

سوژه روز فوتبال ایران تکرار رفتار سال قبل علیرضا بیرانوند بود. با این تفاوت که بار قبل هواداران او را بخشیدند اما این بار نتیجه جز این شد.

در نظرسنجی خبرورزشی از شما پرسیده بودیم؛ «با توجه به شایعه پشیمانی علیرضا بیرانوند، اگر شما جای مدیرعامل پرسپولیس بودید با بازگشت او موافقت می‌کردید؟»

در همه جای دنیا، فوتبال با نفس هوادار زنده است و هواداران با علاقه به یک تیم و پیراهنش، به بازیکنان و مربیان اعتبار می‌دهند. معمولاً همه جای دنیا هوادار طرفدار تیم است، نه یک فرد خاص و هیچ نامی بزرگتر از باشگاه نیست.

اما در سال‌های اخیر در برخی موارد، بازیکنان و مربیانی نامدار با افزایش محبوبیت و طرفداران خود در فوتبال ما به اشتباه گمان کردند می‌توانند بزرگتر از باشگاهی باشند که به آنها بزرگی و اعتبار بخشیده است.

اما در نظرسنجی خبرورزشی مشخص شد فرهنگ هواداری دوباره به مسیر اصلی برگشته و حالا بار دیگر طرفداران به شان و جایگاه باشگاه در مقابل نام ستاره‌ها اهمیت می‌دهند.

گزینه اول در نظرسنجی ما این بود؛ «بله، بیرانوند ارزش بخشیدن دارد» که فقط ۱۲ و نیم درصد رای آورد.

گزینه دوم «بله، پرسپولیس به او نیاز دارد» تنها ۷ درصد رای آورد. یعنی مجموع کسانی که موافق بازگشت بیرانوند و ماندن او در پرسپولیس بودند به ۲۰ درصد هم نمی‌رسید.

اما گزینه سوم که «خیر، شان باشگاه مهمتر است» بیش از ۵۶ درصد رای آورد که ثابت کرد برای طرفداران، باشگاه مهمتر از هر نامی است.

و گزینه چهارم که «موضوع بیرانوند برای من مهم نیست» هم بیشتر از طرفداران ماندن بیرانوند رای داشت، یعنی بیش از ۲۴ درصد.

در نظرسنجی خبرورزشی بیش از ۶۵ هزار نفر شرکت کردند، یک جامعه آماری ایده آل با یک پیام واضح برای بیرانوند و سایر ستاره‌ها!

بیشتر بخوانید: به بهانه فسخ علیرضا بیرانوند؛ نگاهی به فسخ قراردادهای جنجالی فوتبال ایران/ از جدایی دوباره بیرانوند تا قرارداد ترکمانچای ویلموتس

نظر شما