شناسهٔ خبر: 67336409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتخابات سرنوشت ۴ ساله یک امت را تعیین می‌کند

جانشین فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه در روزهای آینده امتحان سختی در پیش داریم که نگاه دوست و دشمن به آن است،گفت: انتخابات همانند شب قدر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی عصر امروز یکشنبه در هفتمین جشنواره شهرستانی مالک اشتر بسیج دزفول، اظهار کرد: مردم وقتی بصیرت نداشته باشند امام زمان عصرشان را تنها می‌گذارند یا به او جفا می‌کنند و این عدم بصیرت منجر می‌شود شیطان‌های بزرگ زمان بتوانند جنگ روانی و گمراهی راه بیندازند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اهمیت غدیر و گرامیداشت آن، گفت: اگر غدیریون بصیرت کافی و وافی می‌داشتند به عهد خود وفا می‌کردند؛ و اگر آن‌ها اینگونه جفا نمی‌کردند امام علی علیه‌السلام و فرزندانش به شهادت نمی‌رسیدند و ما هم امروز وضعیت بهتری می‌داشتیم.

وی افزود: امروز باید جهاد تبیین که رسالت امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها بود را انجام دهیم که مبادا حوادث تلخ پس از غدیر تکرار شود.

فلاحی با بیان اینکه در روزهای آینده امتحان سختی در پیش داریم که نگاه دوست و دشمن به آن است؛  خاطرنشان کرد: انتخابات همانند شب قدر است. در شب قدر سرنوشت یک انسان به‌مدت یک‌سال مقدر می‌شود و در انتخابات سرنوشت 4 ساله یک امت مقدر خواهد شد.

وی با دعوت مردم به حضور حداکثری، تصریح کرد: اگر‌ خوب تلاش، تبیین، دعوت و حضور پیدا کنیم سرنوشت خوبی برای ما رقم خواهد خورد. امروز حضور حداکثری مردم یک سرنوشت 4 ساله را در مجامع بین‌المللی برای ما رقم خواهد زد.

سردار فلاحی افزود: امروز سیستم‌های نظارتی 6 نفر را تأیید کرده‌اند و ما وظیفه داریم اصلح را شناسایی کنیم و به او رای دهیم. همه این‌ها افرادی خوب و مورد تأیید نظام هستند. وظیفه خواص از جمله روحانیت، نخبگان، سران عشایر، اساتید دانشگاه و افراد تأثیرگذار است که اصلح را معرفی کنند.

وی گفت: ولایتمداری، خداترسی، مردم‌دوستی و صادق بودن از جمله شاخصه‌های نامزد اصلح است.

 جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: آیا صداقت آن است که فرد بگوید شب خوابیدم صبح بیدار شدم دیدم بنزین گران شده است؟ باید همچین تفکری را بشناسیم و ببینیم امروز پشت کدام یک از این 6 علمدار است. نامزد اصلح خودباختگی و نگاه به غرب ندارد.

سردار پاسدار مسعود فلاحی افزود: این‌هایی که پاها، دست‌ها و زبانشان می‌لرزید و می‌گفتند اگر غرب یک دکمه را بزند تمام سلاح‌های ما قفل می‌شوند و داشتند همچین کلمات و عباراتی را به ما دیکته می‌کردند در وعده صادق دیدند  این دکمه کارساز نیست و زنگ خورده است.

وی در  ادامه بااشاره به عملبات وعده صادق گفت : در عملیات وعده صادق 300 موشک و پهپاد به سمت فلسطین اشغالی شلیک کردیم، 12 کشور ابرقدرت در مقابل ما قرار گرفتند، 72 ساعت قبل به آن‌ها گفتیم می‌خواهیم بزنیم، 220 هواپیما بر فراز فلسطین اشغالی پرواز دادند تا پهپاد‌ها و موشک‌های ما را ساقط کنند و در نهایت هم تعدادی را ساقط و تعدادی دقیقا به اهداف اصابت کرد.

فلاحی تصریح کرد: در عملیات وعده صادق توان خودمان را امتحان کردیم و ثابت کردیم که دکمه‌ای در کار نیست و این صرفاً یک توهم است و زاییده همین تفکر و اندیشه‌ آنانی است که وقتی 8 سال مردم مقاوم دزفول زیر حملات موشک‌های بعثی‌‌ها و استکبار جهانی بودند، داشتند در آمریکا تحصیل می‌کردند.

وی گفت: باید این‌ها را بشناسیم و به مردم معرفی کنیم. باید تبیین کنیم که امروز چه تفکری پشت کدام علمدار قرار گرفته است. باید ببینیم کدام علمدار تفکر صادق، خدایی و ولایی دارد و آن را به مردم معرفی کنیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی با بیان اینکه یک تفکر امروز بخاطر اینکه رأی بیاورند حجاب را هدف قرار گرفته‌اند، حجابی که هزینه‌ای به این گرانی را برای آن پرداخت کرده‌ایم؛ ادامه داد: شهدا دو وصیت بیشتر به ما نکردند اول اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشیم و دوم اینکه خواهرم حجاب تو از خون من رنگین‌تر است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: حجاب کانون خانواده را گرم نگه می‌دارد و این‌ها به دنبال این هستند که سگ را در زندگی خانواده‌ها وارد بکنند. این‌ها را باید شناخت و معرفی کرد.

وی افزود: دشمنان یک جبهه واحد در بیرون و یک جبهه واحد در داخل بر علیه تفکر ارزشی راه انداخته‌اند و در چندروز باقیمانده هرکدام از شما باید یک هادی و روشنگر باشد و در هر محفلی اعلام هوشیاری کرده و ارزش‌ها را تبیین کند. 

انتهای پیام/735/.

نظر شما