شناسهٔ خبر: 67335905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تغییرات مهم روی نیمکت استقلال

استقلال فصل آینده به احتمال فراوان روی نیمکت خود تغییراتی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، شرایط برای ماندن جواد نکونام در استقلال فراهم شده و این مربی به احتمال فراوان در فصل آینده نیز هدایت آبی‌پوشان تهرانی را بر عهده خواهد داشت.

بلافاصله پس از اینکه خبر توافق نکونام با استقلالی‌ها برای لیگ بیست و چهارم رسانه‌ای شد، یک شایعه مهم هم پیرامون نیمکت آبی پوشان بر سر زبانها افتاد. استقلال فصل قبل تعداد زیادی مربی داشت و همین مسئله موجب می‌شد تا گاهی اوقات همه آنها نتوانند به اتفاق یکدیگر روی نیمکت بنشینند و بعضی از اعضای کادر فنی آبی‌پوشان کار را از روی سکوها دنبال می‌کردند.

از طرف دیگر، صحبت‌هایی پیرامون اضافه شدن یک مربی خارجی تازه به استقلال نیز مطرح است. پیرامون همین مسئله شنیدیم احتمال دارد دو نفر از مربیان استقلال در لیگ بیست و سوم برای فصل آینده جای خودشان را به نفرات تازه نفس بدهند و دیگر در جمع آبی ها نمانند.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد که نکونام چنین مجوزی را دریافت کرده است تا در صورت تمایل خودش، دو نفر از دستیاران را عوض کند. ظاهرا با توجه به تعداد زیاد مربیان استقلال، امکان اضافه شدن مربی جدید به اعضای کادر فنی کنونی وجود ندارد ولی جواد می‌تواند دو نفر از دستیاران فعلی خود را با نفرات جدید عوض کند.

بیشتر بخوانید: جدایی هاشمی‌نسب از استقلال و نکونام/ راه یاران قدیمی از هم جدا می‌شوند

نظر شما