شناسهٔ خبر: 67335426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

لیست خرید نکونام برای استقلال تغییر کرد/ کهکشانی کردن آبی‌ها به بن‌بست خورد

لیست خرید تازه جواد نکونام سرمربی استقلال که با مدیران باشگاه هماهنگ شده، تغییر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

جواد نکونام که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته ۶ لژیونر و ۲ ستاره تراکتور را از علی خطیر خواسته بود، حالا لیست متفاوتی به هولدینگ خلیج فارس داده تا این سوال برای هواداران استقلال ایجاد شود که وقتی مالک جدید استقلال مشکل مالی ندارد، چرا نکونام ستاره های مورد علاقه اش را به خدمت نمی گیرد؟

به گزارش خبرورزشی، در پایان نیم فصل لیگ بیست و سوم و با شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی در باشگاه استقلال، جواد نکونام لیستی شامل بازیکنانی نظیر عارف آقاسی، امیرحسین حسین زاده، علی کریمی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، الهیار صیادمنش، سیدمجید حسینی و محمد محبی را رسانه ای و اصرار به جذب این بازیکنان داشت که باعث فشار زیاد هواداران به علی خطیر شد.

نکونام به صراحت اعلام کرد با این بازیکنان بصورت تلفنی توافق کرده و فقط درخواست رسمی باشگاه برای جذب آنها مانده است. اما در ادامه روند فصل نقل و انتقالات مشخص شد اکثر این بازیکنان تمایلی برای بازگشت به ایران ندارند. عدم جذب این بازیکنان باعث حمله دوباره نکونام به علی خطیر شد و هجمه هواداران را بر روی او و باشگاه افزایش داد، بطوری که در آن مقطع زمانی اکثریت هواداران مدیرعامل را مقصر و از کوتاهی خطیر انتقاد می کردند.

اما حالا که خطیر رفته و مالک تازه باشگاه هیچ مشکل مالی ندارد و در پایان فصل نیز هستیم، نکته جالب در لیست ارائه شده نکونام به هولدینگ خلیج فارس است، لیستی که با لیست نیم فصل قبل که در اختیار علی خطیر قرار گرفته بود، تنها نام یک بازیکن مشترک دارد، عارف آغاسی تنها بازیکنی است که نکونام او را می خواهد!

با یادآوری صحبت‌های نکونام مبنی بر توافق با اکثر این بازیکنان، این ابهام به وجود می‌آید که چرا دیگر هیچکدام در لیست امسال حضور ندارند؟ مگر نکونام با آنها به توافق نرسیده و کوتاهی از باشگاه نبود؟ هولدینگ خلیج فارس که دغدغه مالی ندارد، قرارداد برخی تمام شده و مساله رضایت نامه هم وسط نیست، پس یعنی نظر نکونام عوض شده و دیگر این لژیونرهای ملی پوش کیفیت مورد قبول او را ندارند؟

حالا که دیگر علی خطیر در استقلال نیست که به قول نکونام مانع جذب ستاره ها شود! آنها هم مصدوم نیستند و کماکان ملی پوش و لژیونر، نکونام راحت می توانست ستاره های مورد علاقه خود را به خدمت بگیرد. ستاره هایی که او مدعی بود با آنها توافق کرده و استقلال جای آنهاست!  

بیشتر بخوانید: لیست خرید کهکشانی یحیی‌ مشخص شد/ گل‌محمدی روی ۳ ستاره پرسپولیس زوم کرد

نظر شما