شناسهٔ خبر: 67334573 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

معرفی دستگاه آبمیوه گیری قرمز اسمگ مدل SJF01 از نمایندگی

صاحب‌خبر -

سمفونی رنگ و طعم با آبمیوه گیری قرمز اسمگ

از بین تمامی برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم خانگی اسمگ طراحی بی نظیر و طرفداران بسیاری دارد. آبمیوه گیری قرمز اسمگ با طراحی منحصر به فرد و رنگ جذابش انتخابی بسیار مناسب برای افرادی است که به زیبایی و کیفیت اهمیت می دهند. آبمیوه گیری قرمز اسمگ با رنگی جذاب نه تنها طعم دل‌نشینی از آبمیوه ها را به شما هدیه می دهد، بلکه حسی دل انگیز به فضای آشپزخانه شما می‌بخشد. آبمیوه گیری اسمگ علاوه بر ظاهری فوق العاده و جذاب، کارایی و عملکرد فوق العاده ای دارد که در ادامه به هر یک از آنها خواهیم پرداخت. اگر قصد قیمت آبمیوه گیری اسمگ مدل SJF01RDEU را دارید به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

کارایی

آبمیوه گیری قرمز اسمگ با موتور بسیار قدرتمند 800 واتی آبمیوه ای بسیار باکیفیت با طعم عالی به شما ارائه میدهد. دهانه ورودی این دستگاه نسبتا بزرگ است که همین امر موجب شده است احتیاج به برش های کوچک نداشته باشید. تنظیمات سرعت دستگاه آبمیوه گیری اسمگ این امکان را به شما می دهد تا بتوانید انواع آبمیوه های طبیعی را با غلظت های دلخواه، تهیه و نوش جان کنید. این دستگاه با این کارایی بی نظیر آبمیوه های بسیار باکیفیت با طعمی فوق العاده به شما هدیه می دهد.

طراحی

آبمیوه گیری قرمز اسمگ، طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. این طراحی الهام گرفته از دهه 50 میلادی می باشد که ظاهری کلاسیک و لوکس به آن بخشیده است. خطوط منحنی، رنگ قرمز و بدنه براق و صیقلی آن یادآور دوران طلایی طراحی و صنعت است. آبمیوه گیری قرمز اسمگ حس و حالی نوستالژیک و کلاسیک به فضای آشپزخانه شما می بخشد. رنگ قرمز این دستگاه بیانگر شور و نشاط و سرزندگی می باشد، این رنگ با سایر لوازم قرمز رنگ اسمگ مطابقت بسیاری دارد. طراحی ظاهری آبمیوه گیری قرمز اسمگ مدل SJF01RDEU به صورتی است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

قابلیت ها

آبمیوه گیری قرمز اسمگ قابلیت های خارق العاده و متعددی دارد به همین دلیل آن را به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند. از قابلیت های فوق العاده این دستگاه می توان به قابلیت ضد چکه آن اشاره کرد. قابلیت ضد چکه آبمیوه گیری مدل SJF01RDEU اسمگ از کثیف شدن سطوح جلوگیری میکند و کار شما را آسان میکند. پارچ تفاله این دستگاه ظرفیت بالایی برای جمع آوری تفاله میوه ها دارد. با ظرف تفاله 1.6 لیتری آبمیوه گیری اسمگ، میتوانید با یک بار استفاده از آن تمامی تفاله ها را جمع آوری کنید و نیازی به تخلیه مجدد آن نخواهید داشت. پایه های ضد لغزش این دستگاه ثبات و پایداری آن را در هنگام کار تضمین میکند.

 

ویژگی های آبمیوه گیری قرمز اسمگ:

  • طراحی منحصر به فرد
  • رنگی زیبا و جذاب
  • طعم دل انگیز آبمیوه های تازه
  • موتور قدرتمند 800 واتی
  • تنظیمات سرعت
  • پایه های ضد لغزش
  • سهولت در تمیز کردن
  • قابلیت جدا شدن قطعات
  • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
  • دارای گارانتی معتبر

 

موارد مورد استفاده از آبمیوه گیری قرمز اسمگ مدل SJF01RDEU:

  • برای تهیه یک صبحانه سالم و مقوی آبمیوه گیری اسمگ عصای دست شماست. با استفاده از آن می توانید آبمیوه های تازه و طبیعی تهیه کنید و از صبحانه خود در کنار یک آبمیوه تازه و طبیعی لذت ببرید.
  • یک آبمیوه طبیعی و تازه انتخابی بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمانان شما به شمار می رود. با استفاده از انواع دستگاه آبمیوه گیری اسمگ می توانید انواع مختلفی از آبمیوه ها طبیعی را برای مهمانان خود حاضر کنید.
  • برای تهیه اسموتی های خوشمزه و مغزی می توانید از آبمیوه گیری قرمز رنگ اسمگ استفاده کنید.
  • آبمیوه گیری اسمگ برای تهیه انواع سس های سالاد و دسرها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

 

راهنمای خرید آبمیوه گیری قرمز اسمگ مدل SJF01 از نمایندگی

مزایا استفاده آبمیوه گیری اسمگ

استفاده از آبمیوه گیری اسمگ قرمز بسیار راحت است و عملکرد پیچیده ای ندارد. این آبمیوه گیری به راحتی تمیز می شود. قطعات آبمیوه گیری قرمز اسمگ مدل SJF01RDEU به راحتی از هم جدا خواهد شد. شما میتوانید بدون هیچ نگرانی قطعات جدا شده دستگاه آبمیوه گیری اسمگ را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و آن ها را بشویید. این دستگاه ساخت کشور ایتالیا می باشد و از بهترین متریال و مواد اولیه طراحی و ساخته شده است. آبمیوه گیری اسمگ قرمز دوام بسیار بالایی دارد و تا سالیان سال بدون هیچ مشکلی قابل استفاده می باشد. اگر به دنبال یک آبمیوه گیری با کیفیت، زیبا و کار آمد هستید ما به شما آبمیوه گیری قرمز اسمگ را پیشنهاد می کنیم.

آبمیوه گیری قرمز رنگ اسمگ همراهی ایده آل برای سلامتی

با استفاده از آبمیوه گیری قرمز رنگ اسمگ به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید آبمیوه های تازه و طبیعی تهیه کنید. آبمیوه ای طبیعی فواید بی نظیری برای سلامتی شما و عزیزانتان به همراه دارند. آبمیوه طبیعی گرفته شده از میوه های تاز سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستند. آبمیوه های طبیعی نقش بسیار حیاتی در ارتقای سلامتی و حفظ تناسب اندام ایفا می کنند. آبمیوه گیری اسمگ یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که به سلامتی خود اهمیت میدهند و به نوشیدن آبمیوه های طبیعی و سالم علاقه دارند.

جمع بندی آبمیوه گیری قرمز اسمگ

آبمیوه گیری قرمز اسمگ یک انتخاب بسیار مناسب برای کسانی است که به دنبال زیبایی، طعم و کارایی هستند. این دستگاه قدرتمند با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود فضای آشپزخانه شما را متحول خواهد کرد. موتور بسیار قدرتمند و کارایی های متعدد این دستگاه، آبمیوه های باکیفیت با طعم عالی به شما ارائه میدهد. فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس به عنوان یکی از بهترین نمایندگی محصولات برند اسمگ در ایران شناخته شده است. شما میتوانید آبمیوه گیری قرمز اسمگ را از فروشگاه ما با تضمین کیفیت و ضمانت تهیه نمایید. این مجموعه با ارائه انواع محصولات با کیفیت و لوکس با کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاع بیشتر از خدمات و محصولات فروشگاه اسمگ لوکس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

نظر شما