شناسهٔ خبر: 67334106 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آغاز پويش همگاني شهر ايمن و آماده در پايگاه‌هاي مديريت بحران منطقه 22

صاحب‌خبر -
آغاز پويش همگاني شهر ايمن و آماده در پايگاه‌هاي مديريت بحران منطقه 22
خبرگزاری آریا - رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه 22 از آغاز پویش همگانی شهر ایمن و آماده در پایگاه های ستاد مدیریت بحران این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی منطقه22 : ایرج عظیمی گفت: با توجه به اهمیت ارتقاء سطح دانش و ایمنی شهروندان منطقه 22، واحد بازیابی و توانمندسازی ستاد مدیریت بحران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی جامع مدیریت بحران برای شهروندان در سطح منطقه نمود.
وی افزود: در همین راستا دوره آموزش سه روزه آمادگی در برابر مخاطرات، کمکهای اولیه و اطفاء حریق بصورت تئوری و عملی برای بیش از 120 نفر از بانوان ورزشکار فعال در پایگاه مدیریت بحران امیر کبیر طی روزهای پایانی خردادماه برگزار شد.
عظیمی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره شرکت کنندگان ضمن آشنایی با برپایی چادر امداد و نجات و فراگیری موارد مطروحه آموزشی به تمرین عملی نیز در این زمینه پرداختند.
وی در پایان یادآور شد: شهروندان آموزش دیده پس از طی مراحل آموزشی، از این پس به عنوان داوطلب واکنش اضطراری دوام در محل سکونت خود شناخته خواهند شد و نقش ویژه ای را در بهبود وضعیت ایمنی و مدیریت بحران محلات خود ایفاد خواهند کرد.
انتهای پیام/

نظر شما