شناسهٔ خبر: 67334010 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نمایش «زندگی و زندگی» در جشنواره بایکال روسیه

آروین موذن زاده

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن در جشنواره بایکال روسیه پذیرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به کارگردانی علی قوی‌تن در بخش رقابتی بیست و سومین دوره فستیوال فیلم «انسان و طبیعت» بایکال روسیه (BAIKAL INTERNATIONAL FILM FESTIVAL PEOPLE AND ENVIRONMENT) به نمایش در می‌آید.

مهم‌ترین هدف این فستیوال که هر ساله در شهر ایرکوتسک در نزدیکی دریاچه بایکال برگزار می‌شود، توجه به آثاری است که رابطه انسان و طبیعت را به تصویر می‌کشد.

فستیوال فیلم بایکال روسیه روز ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ برابر با ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ با مراسم جشن افتتاحیه آغاز می‌شود و فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» در سالن اصلی برای مهمانان و اهالی رسانه به نمایش در می‌آید. ساخته قوی‌تن همچنین در طول روزهای برگزاری این جشنواره سه نوبت نیز در سالن‌های سینماهای منتخب فستیوال برای عموم مردم نمایش داده خواهد شد.

«زندگی و زندگی» در طول ۲ سال گذشته در بیش از ۲۰ فستیوال کشورهای مختلف حضور داشته و تاکنون موفق به دریافت پنج جایزه اصلی (بهترین کارگردان، بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اصلی زن، بهترین بازیگر نقش کودک و جایزه ویژه هیأت داوران) از جشنواره های مختلف شده است.

هدا مقدم‌منش و مهربان درویش‌زاده بازیگران اصلی این فیلم هستند. دیگر عوامل این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: حامد قوی‌تن، طرحی و ترکیب صدا: بهروز شهامت، طراح چهره‌پردازی: ندا مقدم‌منش و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد. پخش بین‌الملل این فیلم نیز بر عهده موسسه هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخی قرار دارد.

نظر شما