شناسهٔ خبر: 67333930 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خدمت‌رسانی اتوبوسرانی، مترو و تاکسی در مهمانی ۱۰ کیلومتری

همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر روز سه‌شنبه ۵ تیرماه از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی(ع)، تمهیدات شهرداری تهران برای انتقال شرکت‌کنندگان در این مراسم اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ویژه‌برنامه مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر روز سه‌شنبه 5 تیرماه از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی(ع) برگزار خواهد شد. در همین زمینه شرکت واحد اتوبوسرانی، مترو و تاکسی از آمادگی برای انتقال شرکت‌کنندگان در این مراسم خبر دادند.

محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: شرکت‌های واحد اتوبوسرانی و مترو و همچنین سازمان تاکسیرانی در روز جشن بزرگ غدیر با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت خود، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

معاون شهردار تهران  گفت: خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل شهر تهران در ایام عید بزرگ غدیر صرفا محدود به روز مراسم نیست و این ناوگان ساعاتی قبل و بعد از روز مراسم نیز مشغول سرویس‌رسانی ویژه به میهمانان غدیر هستند.

هرمزی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در کنار دیگر نیروهای خدوم و پرتلاش شهرداری تهران برای عموم مردم سرویس‌دهی خواهد داشت، تشریح کرد: تخصیص قطار فوق‌العاده و کاهش سرفاصله در خط 4 و ایستگاه‌های تقاطعی خطوط 2،1و6 مترو، تقویت خطوط اتوبوس در 17 نقطه و تخصیص 360 خودروی تاکسی ـ ون در 12 مسیر تعیین شده بخشی از خدمات ویژه این ایام است.

وی به خدمت‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: سرویس‌رسانی به شهروندان در طول مسیر خط یک اتوبوس‌های تندرو (چهارراه تهرانپارس تا میدان آزادی) از ساعت 22 روز دوشنبه از خارج از لاین ویژه انجام و تا 5 صبح روز سه‌شنبه ادامه خواهد یافت.

معاون شهرداری تهران همچنین در خصوص تمهیدات ترافیکی تصریح کرد: در جلسات هماهنگی با پلیس راهور، تصمیماتی نسبت به طراحی مسیرهای جایگزین برای حمل و نقل عمومی و پیش‌بینی محدودیت‌های ترافیکی اتخاذ شده که به‌تدریج از ساعات میانی روز تا انتهای مراسم، نسبت به اِعمال آنها اقدام می‌شود.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران گفت: جزئیات مسیرهای سرویس‌دهی ناوگان حمل ونقل، متعاقبا در اطلاعیه‌ها اعلام خواهد شد.

استقبال 5 کشور مسلمان از برگزاری جشن 10 کیلومتری غدیر

به گزارش تسنیم، قرار است متروی تهران خدمات ویژه‌ای را با سرعت بیشتر ارائه دهد. برای مسافرین خدمات مترو در این روز رایگان و تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

آذین‌بندی مسیر مهمانی 10 کیلومتری غدیر

نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 از اجرای آذین‌بندی سطح این منطقه همزمان با عید سعید غدیر خم با هدف ایجاد شور و نشاط همگانی، فضاسازی محیطی و ترویج فرهنگ نشاط مذهبی خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت و به منظور بهبود سیما و منظر شهری، واحد زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه، با نصب 10 طاق نصرت، 259 تخته پرچم، چاپ 15 هزار پرچم کاغذی، نصب 6 عدد نما پرچم، نصب 15 هزار مترطول ریسه پرچمی اقدام به نورپردازی و آذین‌بندی میدان انقلاب و خیابان دماوند از تقاطع بزرگراه امام علی(ع) تا دروازه دولت کرد.

وی افزود: همچنین اداره زیباسازی منطقه با هدف فضاسازی شهری و محیطی به یمن گرامیداشت این اعیاد خجسته، با حذف زوائد بصری، شستشو و پاکسازی و رنگ آمیزی المان‌ها در سطح محدوده به استقبال جشن ایام دهه ولایت و امامت می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما