شناسهٔ خبر: 67333908 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

دردسر شکستن بینی امباپه گریبان رئال مادرید را گرفت

خبرگزاری فارس

شکسته شدن بینی ستاره فرانسوی رئال در مسابقات یورو ۲۰۲۴ دردسرساز شد.

صاحب‌خبر -

 4 تا 5 هفته خانه نشینی نتیجه شکسته شدن دماغ کیلیان امباپه در یورو 2024 برای رئال مادرید است.امباپه با ارزش 180 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیاست که نمی تواند رئال را در ابتدای حضورش در این تیم برای مدت یک ماه همراهی کند.
 امباپه ماه گذشته با قراردادی 5 ساله به رئال مادرید پیوست. ستاره فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد راهی مادرید شد.دستمزد ستاره فرانسوی در برنابئو سالیانه 19 میلیون یورو خواهد بود.بینی امباپه در اولین بازی فرانسه در مسابقات یورو مقابل اتریش دچار شکستگی شد. به همین خاطر این بازیکن در تمرینات بعد از بازی با ماسک مخصوص ظاهر شد تا یوفا مجوز بازی این بازیکن با این ماسک را نداد.
 نشریه آس می‌نویسد که پزشکان تیم ملی فرانسه می گویند که بینی امباپه باید جراحی شود و بعد از این عمل ستاره فرانسوی نیاز به یک ماه استراحت دارد تا به آمادگی 100 درصد برسد.بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی، باشگاه رئال دوست دارد عمل جراحی بینی امباپه اکنون انجام شود تا این بازیکن بعد از مسابقات یورو آماده بازی برای رئال باشد اما فدراسیون فرانسه می خواهد این عمل جراحی را به تعویق بیاندازد و از امباپه با دماغ شکسته استفاده کند.

برچسب‌ها:

نظر شما