شناسهٔ خبر: 67333421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تامين بيش از يکصد هزار هکتار زمين نهضت ملي مسکن

صاحب‌خبر -
تامين بيش از يکصد هزار هکتار زمين نهضت ملي مسکن
خبرگزاری آریا- وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون یکصد هزار هکتار زمین  شهری و روستایی در بحث نهضت ملی مسکن در کشور تامین شده است.

مهرداد بذرپاش امروز در حاشیه افتتاح وزیر راه و شهرسازی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و شهید جمهور  را نهضت ملی مسکن عنوان کرد و افزود: تاکنون یکصد هزار هکتار زمین  شهری و روستایی در بحث نهضت ملی مسکن در کشور تامین شده است.

به گفته وی در لرستان هم  بیش از دو هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تامین شده است، نیاز استان 3 هزار و 200 هکتار بود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح 3 هزار و 191 واحد مسکن در قالب نهضت ملی در لرستان گفت: امروز عملیات اجرایی احداث 10 هزار و 348 نهضت ملی مسکن در لرستان هم بر زمین زده می‌شود.

بذرپاش با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ساخت 2 میلیون و 650 هزار واحد شهری شروع شده است، افزود: از این  تعداد 560 هزار واحد تحویل داده شد،  همچنین ساخت 550 هزار واحد روستایی شروع شده که 300  هزار آن تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه وعده دولت سیزدهم تحویل یک میلیون زمین روستایی تا پایان سال 1403 بود، گفت: تاکنون 600 هزار قطعه زمین تامین شده  و یک صد هزار قطعه هم  تحویل داده شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: امیدوارم تکمیل واحد‌های آغاز شده نهضت ملی مسکن یکی از اولویت‌های دولت بعدی باشد.

بذرپاش گفت: در دولت سیزدهم از 240 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر باقیمانده 138 هزار واحد  تحویل داده شد و تکمیل واحد‌های باقیمانده هم در دستور کار قرار دارد.

نظر شما