شناسهٔ خبر: 67333213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خزایی در نطق میان دستور:

راهبرد،سلامت،امنيت،رقابت و مشارکت براي انتخابات رياست جمهوري يک ضرورت است

صاحب‌خبر -
راهبرد،سلامت،امنيت،رقابت و مشارکت براي انتخابات رياست جمهوري يک ضرورت است
خبرگزاری آریا - نمانده مردم ورامین در مجلس گفت: راهبرد امنیت،سلامت،رقابت و مشارکت مورد توجه است و از شورای نگهبان برای زمینه سازی جهت تحقق رقابت و سلامت تشکر میکنیم .

به گزارش خبرگزاری آریا،علی خزائی در نطق میان دستورخود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن محکومیت رفتارهای اخیر تروئیکای اروپایی و دولت کانادا گفت: طبق دستور امام و قانون اساسی از همه مظلومین جهان به ویژه در غزه،و سراسر دنیا دفاع می‌کنیم و می‌گوییم اقدامات کانادا و اروپا در استحکام سپاه و حمایت ملت از این نهاد و فعالیت های هسته ای خللی ایجاد نمی‌کند.
وی افزود: ادامه راه شهید بهشتی در اجرای عدالت بی ملاحظه ادامه دارد و از دولت مردان انقلابی که راه شهید جمهور را ادامه‌ی می‌دهند سپاسگزارم اما تقاضا دارم مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان و گندمکاران را مورد توجه قرار دهند چراکه امنیت غذایی ما در دستان کشاورزان است و برای کشور امری راهبردی. همینطور ساماندهی نیرو های خدوم دولتی نیز مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم پیشوا و قرچک با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت:مسائل مرتبط با حق آبه،جاده،دسترسی به مترو و اشتغال همچنان مورد درخواست مردم است.
وی با اشاره به رقابت های انتخاباتی گفت:راهبرد امنیت،سلامت،رقابت و مشارکت مورد توجه است و از شورای نگهبان برای زمینه سازی جهت تحقق رقابت و سلامت تشکر میکنیم و از حافظان امنیت که جان خود را تقدیم کردند تشکر میکنیم همینطور از مجریان انتخابات نیز قدردانی می نمایم.
خزایی تصریح کرد:افزایش مشارکت باعث استحکام نظام جمهوری اسلامی است و این مشارکت در قدرت نظام تاثیر گذار است لذا از همه مردم برای حضور در پای صندوق های رای دعوت می کنم تا با انتخاب خود به قدرت آفرینی و تحقق اقتدار نظام کمک کنند.
وی در پایان گفت: به نامرد ها توصیه می کنم از تخریب و سیاه نمایی پرهیز کنند و بدانند اگر زخمی و دردی در کشور وجود دارد باید با راهکار و درمان آنرا مطرح کنند نه اینکه نمک روی زخم‌ بزنند و به فرمان رهبری در جریان رقابت ها توجه کنید و دقت کنید دشمنان کشور شاد نشوند و از نامزد های انقلابی در خواست داریم به خواست مردم توجه کنند و در آخر کار متحد شوند./
پایان پیام

نظر شما