شناسهٔ خبر: 67331960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

موسوی بیدلی؛

درد مردم فراموش شدن از سوی مسئولین است

صاحب‌خبر -
درد مردم فراموش شدن از سوی مسئولین است
خبرگزاری آریا - نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس گفت: درد اصلی مردم ما این است که فراموش شدند. توزیع ناعادلانه امکانات و ثروت مردم را رنج می دهد.

به گزارش خبرگزاری آریا، سید روح الله موسوی بیدلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: انتخابات رقابتی برای خدمت است نه قدرت. بنابر فرمایش مقام معظم رهبری کاندیداها باید از بدرفتاری های انتخاباتی پرهیز کنند.
نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درد اصلی مردم ما این است که فراموش شده اند انگار مسئولین نمی دانند چه مافیایی در ایران سربلند وجود دارد، ادامه داد: توزیع نامتوازن امکانات، ثروت و کم توجهی از سوی مسئولین مردم را رنج می دهد.
وی خطاب به سرپرست ریاست جمهوری، گفت: در آخرین سفر رئیس جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری شرایط حضور وی در حوزه انتخابیه اینجانب فراهم نشد، اثرات این موضوع بر روح و جان مردم و وضعیت رفاهی و پروژه های عمرانی نمایان است. شهید رئیسی در مصاحبه ای فرمودند که حتما قضای آن را بجا می آورند که دست تقدیر اجازه تحقق این وعده را نداد. از هیات دولت تقاضا داریم ادای دین کنند و با حضور در حوزه انتخابیه اینجانب وعده رئیس جمهور شهید را در جبهه خدمت عملیاتی کنند./
پایان پیام

نظر شما