شناسهٔ خبر: 67331935 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اکبرپور پس از قرائت گزارش وزیر ارتباطات در مورد میزان تحقق دولت هوشمند؛

انتصاب افراد غيرمتخصص و غيربومي در صنايع مخابراتي جامعه مخابرات کشور را دچار مشکل کرده است

صاحب‌خبر -
انتصاب افراد غيرمتخصص و غيربومي در صنايع مخابراتي جامعه مخابرات کشور را دچار مشکل کرده است
خبرگزاری آریا - نماینده مردم سپیدان در مجلس گفت: متأسفانه برای صنایع مختلف مخابراتی افرادی منتصب می‌شوند که نه تخصص و نه تجربه دارند و نه بومی آن صنعت هستند که برای جامعه مخابرات مشکل ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری آریا، اردوان اکبرپور در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر ارتباطات در مورد میزان تحقق دولت هوشمند و اجرای شبکه ملی اطلاعات کشور در اجرای بند (8) ماده (22) آئین نامه داخلی مجلس خطاب به وزیر ارتباطات گفت: شهرستان سپیدان در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس به عنوان منطقه ویژه گردشگری تعریف شده است اما متاسفانه وضعیت اینترنت و تماس تلفنی در این منطقه به عنوان یک زیرساخت گردشگری مهیا نیست جمعیت در شهرستان سپیدان بالغ بر 4 هزار می‌شود.
نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان فارس و شهر شیراز دارای دو صنعت بزرگ یعنی کارخانجات مخابرات ایران و مخابرات راه دور است، متأسفانه با توجه به اینکه از سوی وزارت ارتباطات با این دو صنعت برخورد شده دچار چالش شده و در پرداخت حقوق هم دچار مشکل هستند. انتظار است وزارت ارتباطات از این دو صنعت به عنوان اولین صنایع مخابراتی کشور به شکخل ویژه حمایت کند.
اکبرپور با گلایه از بحث انتصاب افراد غیرمتخصص و غیربومی در صنایع مخابراتی افزود: پیشتر این اتفاق در وزارتخانه حادث شد اما الان در وزارت اقتصاد و کارگروه سهام عدالت است و متأسفانه برای صنایع مختلف مخابراتی افرادی منتصب می‌کنند که نه تخصص و نه تجربه دارند و نه بومی این صنعت هستند و این منجر به تصمیم‌گیری‌های کلان در صنایع مختلف شده و برای جامعه مخابرات مشکل ایجاد کرده است./
پایان پیام

نظر شما