شناسهٔ خبر: 67331912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای شوامنی:

فرانسه هم به سبک رئال قهرمان می‌شود

اورلین شوامنی امروز در پاسخ به انتقادات از فرانسه گفت که در پیش فصل سال قبل رئال با مشکل گلزنی مواجه شد اما در پایان فصل بهترین رکورد گلزنی را داشت و سه جام مهم را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه در دومین بازی خود در یورو 2024 برابر هلند با تساوی بدون گل متوقف شد در حالی که موقعیت‌های خوب گلزنی را از دست داد. به‌خصوص آنتوان گریزمان که دو شانس صد درصدی داشت.

2046889

شوامنی، هافبک رئالی فرانسه، امروز در نشستی خبری گفت: «انتقادات از سبک بازی ما؟ می‌خواهم بگویم این به نظر هر فرد بستگی دارد. کسانی هستند که می‌خواهند برنده شوند و خوب بازی کنند یا برعکس. من می‌خواهم برنده شوم، چه خوب باشیم یا بد بازی کنیم. نتیجه پایانی است که به یاد می‌ماند. نتایج خوبی با این کادر فنی کسب کرده‌ایم و به آنها اعتماد داریم.»

شوامنی ادامه داد: «من نگران نیستم. تابستان قبل رئال هم وضعیت مشابهی داشت. ما زیاد گل نمی‌زدیم ولی ببینید در پایان فصل چه جام‌هایی بردیم. فرانسه هم می‌تواند به سبک رئال قهرمان یورو شود.»

2046890

شوامنی در مورد بهبودی از مصدومیتش گفت: «وقتی متوجه شدم که مقابل بایرن مصدوم شده‌ام، در مورد رسیدن به یورو و دوران بهبودی تمرکز کردم اما من همیشه اعتماد داشتم و پزشکان به من گفتند که این امکان‌پذیر است و بسیار خوشحالم که در نهایت به بازی‌ها رسیدم.»

دیروز وضعیت امباپه را در بازی دوستانه چگونه دیدی؟ «کیلیان واقعاً می‌خواهد در بازی بعدی برابر لهستان باشد. هیچ چیز تغییر نکرده و ما می‌دانیم که وقتی او آماده باشد، بازی خواهد کرد.»

نظر شما