شناسهٔ خبر: 67331769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عیار نکونام فصل بعد بیشتر مشخص می‌شود/ مربی خارجی در استقلال زمان می‌خواهد

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید در شرایط فعلی هرمربی که روی کار بیاید زمان می‌برد تا با شرایط خودش را وقف بدهد.

صاحب‌خبر -

بهتاش فریبا در مورد سرمربی فصل آینده استقلال به خبرورزشی گفت: باید منافع تیم را در نظر بگیریم. باشگاه چه مربی ایرانی یا خارجی بیاورد، تا به شرایط اشراف پیدا کند، زمان می‌برد و می‌شود مثل سال استراماچونی که تیم از هفته ششم شروع به اوج گرفتن، کرد.

او ادامه داد: شما این را باید در نظر بگیرید که مهمترین مساله در حال حاضر تمدید قرارداد بازیکنان و جذب بازیکنان جدید است. امسال استقلال از بازیکنان مصدوم و محروم خیلی ضربه خورد چون نفرات جایگزین خوبی نداشت.

پیشکسوت استقلال در مورد انتقاد از سبک بازی نکونام گفت: ببینید هر تیمی با توجه به نفرات استراتژی تعیین می‌کند. طبیعی است با قایدی و محبی نمی‌شد بسته بازی کند اما استقلال فصل قبل بازیکنان تهاجمی خوبی نداشت. امسال مشخص می‌شود نکونام سبک بازی‌اش چطور است. البته استقلال فصل قبل هم سومین خط حمله لیگ را در اختیار داشت و آمار این تیم بد نبود.

بهتاش فریبا در پایان گفت: امسال باید برویم دنبال بازیکنان با کیفیت چون آسیا را هم در پیش داریم. از نظر من تیم وینگر رونده، مهاجم هدف، هافبک بازیساز و دفاع وسط سرعتی لازم دارد. بهترین گزینه برای ما جواد است چون تیم را می‌شناسد و با وجود هلدینگ خلیج فارس نگرانی برای جذب بازیکن خارجی وجود ندارد. فکر می‌کنم فصل آینده عیار جواد نکونام بیشتر مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: تلاشی که برای قطع همکاری با نکونام جواب نداد/ استراماچونی نیامده زهرش را به استقلال ریخت

نظر شما