شناسهٔ خبر: 67331748 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

اولین نشست ستاد اربعین حسینی وزارت اقتصاد برگزار شد

نخستین نشست ستاد اربعین وزارت امور اقتصادی و دارایی به ریاست دکتر رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه و با حضور سردار پلارک معاون اجرایی ستاد مرکزی اربعین و نمایندگان دستگاه های تابعه وزارت متبوع برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش شادا، نخستین نشست ستاد اربعین وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه، سردار پلارک معاون اجرایی ستاد مرکزی اربعین و رییس کمیته تسهیلات زائران و نمایندگان دستگاههای تابعه صبح امروز در محل سالن شهید مطهری وزارت اقتصاد برگزار شد .

در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد ستاد اربعین وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاههای تابعه توسط صفوتی امین مدیرکل امور رفاهی و پشتیبانی وزارتخانه ارائه شد و در ادامه سیاست ها و راهبردهای ستاد اربعین حسینی (ع) مطرح شد. برنامه ریزی جهت اجرای تعهدات وزارتخانه در ستاد مرکزی اربعین و بحث و بررسی دیگر خدمات وزارت اقتصاد برای زائرین اربعین حسینی (ع) از دیگر محورهای نخستین نشست این ستاد در جلسه امروز بود.

در ادامه این نشست نیز نمایندگان دستگاهای تابعه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته دستگاههای تابعه، ظرفیت ها و امکانات هر یک از این دستگاهها را برای برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین حسینی و خدمت رسانی به عاشقان سیدالشهدا (ع) در مراسم امسال را برای اعضای حاضر در این نشست تبیین کردند.

نظر شما