شناسهٔ خبر: 67331658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ستاد بانوان حامی قالیباف در استان اصفهان آغاز به کار کرد

اصفهان-ستاد بانوان محمدباقر قالیباف در اصفهان با حضور بانوان نخبه و فعالان سیاسی آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه، سوم تیرماه، ستاد بانوان محمدباقر قالیباف در اصفهان با حضور زنان سرشناس فرهنگی و مذهبی استان اصفهان آغاز بقه کار کرد.

کلاهدوزان، عضو شورای شهر اصفهان در این جلسه با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با مرور عملکرد محمدباقر قالیباف به ویژه در دوران مدیریت ایشان در شهرداری تهران متوجه می‌شویم که اقدامات بنیادین و مهمی در حوزه بانوان صورت گرفته است که متأسفانه در رسانه‌ها کمتر به آن پرداخته شده است.

وی افزود: اقدامات پیشروانه محمدباقر قالیباف در مسند شهردار تهران در حوزه بانوان از زمانه جلوتر بوده است که نشان از نگاه ویژه و ممتاز ایشان به زنان دارد.

کلاهدوزان با اشاره به پرورش زنان مدیر برجسته در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف، گفت: متأسفانه نتوانستیم اهمیت تفکر و عملکرد ایشان را در حوزه بانوان به جامعه تبیین کنیم و باید بر اهمیت بستر رشد و توانمندسازی زنان در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران تاکید کرد و نگاه متعالی ایشان به بانوان را در جامعه اطلاع رسانی کرد.

گفتنی است در این جلسه خانم سیچانی، مسئول کمیته بانوان ستاد دکتر محمدباقر قالیباف در استان اصفهان بر ضرورت مشارکت زنان اصفهانی در انتخابات هشتم تیرماه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تکیه بر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب فردی اصلح را به عنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب کنیم.

نظر شما