شناسهٔ خبر: 67331202 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

۳ فینالیست ایران در ۳ وزن پایانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا

خبرگزاری ایسنا

سه نماینده ایران در سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا با شکست حریفان راهی فینال شدند.

صاحب‌خبر -

در پایان رقابت‌های نوبت صبح سه وزن پایانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در اردن، امیرمهدی سعیدی‌نوا در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمد کاظمی در وزن ۷۱ کیلوگرم و عمادرضا محسن‌نژاد در وزن ۸۰ کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل زید حاتم ناقوج از اردن به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد دانیار کاناگاتبک از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سعیدی نوا در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۴ مقابل ژنگی هان از چین به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف فیاض بک اشمیرزایف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد کاظمی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۶ از سد دایچی تسوتسومی از ژاپن گذشت. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر یوان لی از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کاظمی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل ابیلمنصور آخالبک از قزاقستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با بهروزبک والیف از ازبکستان کشتی می گیرد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم عمادرضا محسن‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور با توجه به مصدومیت هایلونگ وی از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی رفت. محسن‌نژاد در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر محمد سلطان زادا از ترکمنستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. اوی در دیدار فینال با یرکبولان آناپیا از قزاقستان پیکار می‌کند.

مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۸:۳۰ امروز یکشنبه برگزار می شود.

نظر شما