شناسهٔ خبر: 67330664 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شانس سه مدال طلا در سه وزن آخر

رکورد صد درصدی نوجوانان فرنگی ایران آسیا

عمادرضا محسن‌نژاد، امیرمهدی سعیدی نوا و محمد کاظمی به دیدار فینال سه وزن آخر کشتی فرنگی نوجوانان آسیا راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات 3 وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از ساعت 11 صبح امروز در شهر امان کشور اردن در حال برگزاری است.
ایران در روز نخست که مسابقات 7 وزن اول برگزار شد، توانست دو طلا، دو نقره و سه برنز کسب کند. در پایان مسابقات مقدماتی سه وزن دوم هم امیرمهدی سعیدی نوا در وزن 65 کیلوگرم، محمد کاظمی در وزن 71 کیلوگرم و عمادرضا محسن‌نژاد در وزن 80 کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتند.
بدین ترتیب کسب مدال در تمامی اوزان توسط فرنگی کاران نوجوان ایرانی قطعی شد و باید دید چند طلای دیگر به کارنامه این تیم اضافه می‌شود.

* در وزن 65 کیلوگرم امیرمهدی سعیدی‌نوا در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل زید حاتم ناقوج از اردن به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 از سد دانیار کاناگاتبک از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سعیدی‌نوا در این مرحله با نتیجه 13 بر 4 مقابل ژنگی هان از چین به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف فیاض بک اشمیرزایف از ازبکستان می‌رود.

* در وزن 71 کیلوگرم محمد کاظمی در دور اول با نتیجه 8 بر 6 از سد دایچی تسوتسومی از ژاپن گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر یوان لی از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کاظمی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 مقابل ابیلمنصور آخالبک از قزاقستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با بهروزبک والیف از ازبکستان کشتی می‌گیرد.

* در وزن 80 کیلوگرم عمادرضا محسن‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور با توجه به مصدومیت هایلونگ وی از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. محسن‌نژاد در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر محمد سلطان زادا از ترکمنستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با یرکبولان آناپیا از قزاقستان پیکار می‌کند.

مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 18:30 امروز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما