شناسهٔ خبر: 67330418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کار سخت بارسا: سیتی این ستاره را قرضی نمی‌دهد

بارسلونا کار بسیار دشواری را در مذاکره با مدیران منچستر سیتی برای به خدمت گرفتن ژوائو کانسلو در پیش دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو روزهای خوبی را در منچسترسیتی سپری نکرد و به دلیل اختلافاتی که با پپ گواردیولا داشت تصمیم گرفت که در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بار دیگر از این باشگاه جدا شود و با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بارسلونا شد.

این بازیکن خیلی زود توانست اعتماد ژاوی را به دست آورد و جایش را در ترکیب اصلی بارسا محکم کند و حتی با وجود اشتباهات مهلکی که در مقطع پایانی فصل در دیدارهای مهم این تیم داشت اما مدیران بارسا تصمیم دارند که او را برای فصل آینده هم در این تیم حفظ کنند.

2003111

با این حال مشکلات مالی این باشگاه باعث شده است که آنها چاره دیگری جز تمدید قرارداد قرضی اون نداشته باشند و روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که مذاکرات برای حفظ این ستاره پرتغالی به زودی آغاز خواهند شد و بارسا روزهای بسیار دشواری را در مذاکره با سیتی در پیش خواهد داشت.

سیتی دیگر تمایلی به انتقال قرضی کانسلو به بارسلونا ندارد و خواهان دائمی شدن این انتقال و فروش این بازیکن است تا بتواند مبلغی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو را دریافت کند و شرایط مالی بارسا باعث شده است که آنها به صورت جدی به دنبال انتقال قرضی این بازیکن باشند چون توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند و باید دید که در نهایت مذاکرات به سود کدام یک پیش خواهد رفت.

نظر شما