شناسهٔ خبر: 67329796 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اذعان اولمرت به توان مقاومت فلسطین

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به توان مقاومت فلسطین و اراده فلسطینی ها علیه این رژیم اذعان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به شکست در برابر مبارزان مقاومت فلسطین اذعان کرد.

وی در جدیدترین اظهارنظر خود گفت: ما فلسطینی ها را دست کم می گرفتیم و فکر می کردیم که آنها نمی توانند کاری علیه ما انجام دهند و ما باهوش تر و قوی تریم اما در نهایت آنها به ما حمله کردند.

پیش از این نیز «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: جنگ علیه جنبش حماس شکست خورده است و باید متوقف شود و اسیران [صهیونیست در نوار غزه] باید از طریق یک توافق سیاسی بازگردانده شوند.

او صهیونیست ها را به تظاهرات گسترده علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی فراخواند و گفت: یک میلیون تظاهرکننده باید بسیج شوند و ۵۰ هزار معترض باید در مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تجمع کنند و کابینه را از کار بیاندازند.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی افزود: باید به دنبال راه حلی بود که اسیران بازگردانده شوند و کابینه اسرائیل تغییر کند. تنها راه آزادی اسرای اسرائیلی در غزه، توقف جنگ است. نتانیاهو یک نخست وزیر شکست خورده است و باعث ویرانی استراتژیک می‌شود و به هر شیوه‌ای که شده باید او را تغییر داد.

نظر شما