شناسهٔ خبر: 67329706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

احتمال میزبانی چادرملو در ورزشگاه ذوب‌آهن

با وجود مطرح شدن نام ورزشگاه رفسنجان برای میزبانی از بازی‌های چادرملو در لیگ برتر اما احتمال کوچ این تیم به اصفهان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر مشغول برنامه‌ریزی برای فصل جدید مسابقات است. این باشگاه با سرمربیگری سعید اخباری برنامه‌های خود را جلو می‌برد و فعالیت‌های نقل و انتقالاتی آن هم آغاز شده است.

اصلی‌ترین دغدغه مسئولان چادرملو ایرادهای پرتعدادی است که سازمان لیگ به ورزشگاه شهیدنصیری یزد گرفته و مشخصا تا زمان برطرف شدن این ایرادها این ورزشگاه به لیگ برتر بیست و چهارم نخواهد رسید.

از این رو گفته شده که بازی‌های خانگی چادرملو در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار می‌شود اما این مسئله هنوز قطعی نیست. طولانی بودن مسافت رفسنجان تا اردکان باعث شده تا مسئولان چادرملو اعلام کنند اگر قرار به جابه‌جایی محل برگزاری بازی‌های خانگی است، بهتر است به اصفهان بروند.

شهر اصفهان دو ورزشگاه نقش جهان و فولادشهر را دارد و از طرفی فاصله زمانی اصفهان تا اردکان حدود 2 ساعت است. به همین خاطر ورزشگاه فولادشهر گزینه دیگری است که احتمال برگزاری بازی‌های چادرملو در آن وجود دارد.

در روزهای آینده قرار است جلساتی برگزار شود تا محل برگزاری بازی‌های خانگی چادرملو در لیگ برتر مشخص شود. اگر قرار به انتخاب مدیران چادرملو باشد، آنها اصفهان را به رفسنجان ترجیح می‌دهند اما هنوز به طور قطعی چیزی مشخص نیست و باید دید چه اتفاقات جدیدی را شاهد خواهیم بود.

نظر شما