شناسهٔ خبر: 67329547 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خزایی در نطق میان دستور:

نامزدهای انقلابی انتخابات ریاست جمهوری با هم متحد شوند

زهرا علیدادی

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: از نامزدهای انقلابی انتخابات ریاست جمهوری درخواست می کنم که در نهایت با هم متحد شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی خزایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور ضمن محکومیت اقدام خصمانه دولت کانادا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامات اروپا و کانادا هیچ خللی در استحکام سپاه و حمایت ملت از این نهاد و فعالیت‌های هسته‌ای ما ایجاد نمی‌کند. ما از همه مظلومان جهان به ویژه در غزه دفاع می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: راه شهید رئیسی در اجرای عدالت باید ادامه پیدا کند و از دولتمردان انقلابی که راه شهید جمهور را ادامه می‌دهند تشکر می‌کنم. از نامزدهای انقلابی انتخابات درخواست می‌کنیم به خواسته مردم توجه کرده و در نهایت با هم متحد شوند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد توجه است و از شورای نگهبان به جهت زمینه سازی برای تحقق رقابت و سلامت در انتخابات و همچنین از حافظان امنیت و مجریان انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

خزایی درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: افزایش مشارکت منجر به استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود و روی قدرت نظام اثرگذار است. از همه مردم دعوت می‌کنم که پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با انتخاب خوب اقتدار نظام را افزایش دهند.

وی در ادامه گفت: همچنین توصیه بنده به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آن است که از تخریب یکدیگر و سیاه نمایی پرهیز کنند چرا که مقام معظم رهبری فرمودند در جریان رقابت‌ها توجه و دقت شود تا دشمنان کشور شاد نشوند. اگر مشکلی در کشور وجود دارد باید با راهکار به دنبال رفع آن باشیم نه آنکه نمک روی زخم بزنیم.

نظر شما