شناسهٔ خبر: 67329478 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ترس بارسلونا از اظهارات عجیب آرائوخو!

پاسخ رونالد آرائوخو به سوالی درباره بارسلونا و هانسی فلیک باعث نگرانی مدیران و هواداران این باشگاه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آرائوخو در طول چند فصل اخیر به یکی از مهره‌های کلیدی و بازیکنان موثر در ترکیب بارسلونا تبدیل شده و عملکرد بسیار درخشانی را به نمایش گذاشته که او را به یکی از بازیکنان محبوب در بین هواداران و همچنین ستاره‌های ارزشمند در چشم مدیران این باشگاه تبدیل کرده است.

عملکرد خوب او همچنین توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و باعث شده است که آنها مشتاق به خدمت گرفتن این ستاره ملی‌پوش اروگوئه شوند، موضوعی که نگرانی بارسایی‌ها را به دنبال داشته است و آنها تاکید کرده‌اند که هرگز تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارند.

2029650

فلیک هم پس از این که به عنوان جانشین ژاوی روی نیمکت این تیم حاضر شد به مدیران بارسا تاکید کرد که این بازیکن باید در تیمش بماند و یکی از ارکان اصلی خط دفاعی است که او برای فصل بعد رویش حساب کرده است.

اما آرائوخو که در حال حاضر برای برگزاری رقابت‌های کوپا در اردوی تیم ملی اروگوئه حضور دارد در پاسخ به سوالی درباره بارسا و فلیک به خبرنگاران گفت: «من الان صد درصد روی کوپا آمه‌ریکا متمرکز هستم. فردا کار ما آغاز می‌شود و برای ما خیلی مهم است که متمرکز بمانیم.»

مطرح شدن این اظهارات از سوی این بازیکن باعث نگرانی شدید مدیران و هواداران باشگاه بارسلونا شده و آنها می‌ترسند که او با پیشنهادهایی که دریافت کرده وسوسه شده باشد یا شرایط بارسا او را مجاب کرده باشد که از این باشگاه جدا شود که به هیچ وجه خبر خوبی برای آنها نیست.

نظر شما