شناسهٔ خبر: 67328726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برگی از تاریخ؛

صخره دفاعی پرسپولیس بر دوش ناصر حجازی (عکس)

خداحافظی جعفر کاشانی در یک مسابقه شهرآورد رقم خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یک سال بعد از دربی معروف شش گله که دست بالا را در دربی به پرسپولیس داده بود، سرخپوشان به مصاف تاج (استقلال) رفتند. این بازی برگشت دومین دوره لیگ تخت جمشید بود و آبی‌ها بازی رفت را با گل حسن روشن به سود خود خاتمه داده بودند.

در این دیدار پرسپولیس با گل اسماعیل حاج رحیمی‌پور از حریف پیش افتاد و نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید. در شروع نیمه دوم، صفر ایرانپاک که تا همین حالا برترین گلزن دربی است، گل دوم پرسپولیس را هم زد تا شاگردان رایکوف در آستانه یک شکست تلخ قرار بگیرند.

البته تا پایان بازی غلامحسین مظلومی یک گل برای تیمش زد اما در نهایت پرسپولیس 2-1 برنده بازی شد. این دیدار یک مسابقه خاص برای مدافع مستحکم سرخپوشان، جعفر کاشانی، بود. او در پایان بازی در حالی که روی دوش الله‌وردی بود، دور زمین گردانده شد تا برای همیشه با فوتبال خداحافظی کند.

در این بین ناصر حجازی، دروازه‌بان تیم حریف، پیش آمد و جعفر کاشانی را مشایعت کرد تا باوجود شکست تیمش در این بازی، در مراسم تجلیل از جعفر کاشانی شرکت کند و جوانمردی خود را نشان دهد.

جالب اینکه جعفر کاشانی چندین سال بعد به‌عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد و تا زمان درگذشت خود هم در رده مدیریتی فوتبال ماند.

2046855

نظر شما