شناسهٔ خبر: 67328697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاندیداها کلی‌گویی نکنند/لزوم ارائه برنامه‌ قابل اجرا

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه نیاز کشور ارائه برنامه‌ها با قابلیت اجرا است، گفت: نامزدان کلی‌گویی نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مصطفی معینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در شرایط سخت و حساس کنونی، برای علاج مشکلات کشور راهکارهایی نیاز است که قابلیت اجرایی و عملیاتی داشته باشد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان نظام در هر رده فعالیت باید تمام توان خود را در اجرای وظایف به‌کار بگیرند، تاکید کرد: مسئولیت‌ها، امانات الهی هستند و اگر کسانی ظرفیت پذیرش مسئولیت یا توان مدیریتی کلان ندارند، راه را برای دیگران هموار کنند و از این رو دوره آزمون و خطاها سپری شده و حالا زمان تحقق وعده‌های صادق در میدان عمل است.

وی با اشاره به برنامه مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران این نشست‌ها را زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم دانست و گفت: در عین حال مردم انتظار دارند نامزدها به جای حاشیه‌پردازی و کلی‌گویی و تخریب یکدیگر، برای مردم از برنامه‌های دارای قابلیت اجرا سخن بگویند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، معیارهای رئیس جمهور اصلح را مهم برشمرد و گفت: تخصص، تعهد، وفاداری به مبانی و گفتمان انقلاب، عدالت‌خواهی و جامع‌نگری از شاخص‌هایی است که باید در انتخاب اصلح به آن توجه داشت.

معینی مردم حوزه انتخابیه خود را یکی از با نشاط‌ترین مناطق کشور در انتخابات برشمرد و گفت: تجربه تاریخی نشان داده است، مردم دارالمومنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل همواره پیشتاز در صحنه انتخابات بوده و هستند و درصد مشارکت آنان از میانگین کشوری همیشه بالاتر بوده است.

انتهای پیام/801/

نظر شما