شناسهٔ خبر: 67328055 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

جهانیان بدانند غدیر بزرگ‌ترین عید شیعیان است

الناز رحمت نژاد

مدیر اجرایی موکب گروه جهادی شهید علیرضا خوش اقبال گفت: انگیزه موکب داران از خدمت رسانی به مردم در مهمانی غدیر این است که جهانیان بدانند غدیر بزرگ‌ترین عید شیعیان است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا خوش اقبال مدیر اجرایی موکب گروه جهادی شهید علیرضا خوش اقبال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برپایی این موکب در مهمانی کیلومتری غدیر 1403 گفت: موکب مردمی گروه جهادی شهید علیرضا خوش اقبال از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. این موکب در تمام اعیاد و شهادت اهل بیت (ع) و مناسبت‌های ملی برپا است. همچنین در ایام اربعین به مدت ۲۰ روز در کشور عراق و در راهپیمایی جاماندگان اربعین تهران موکب مستقر دارد که خدماتی اعم از توزیع شربت و غذای گرم (کباب و قیمه) و آب دوغ خیار ارائه می‌دهد.

وی افزود: موکب مورد اشاره برای مهمانی ده کیلومتری غدیر ۲ هزار سیخ کباب کوبیده، ۵ هزار بسته پفیلا، ۱ تن سیب زمینی سرخ کرده، ۲ تن هندوانه و ۳ هزار بستنی تدارک دیده است. ۴۵ خادم آقا و ۱۵ خادم خانم مشغول خدمات رسانی به مهمانان امیرالمومنین (ع) هستند.

مدیر اجرایی موکب گروه جهادی شهید علیرضا خوش اقبال در پایان گفت: تلاش ما این است در عید غدیر که به عیدالاکبر معروف است شیعیان و محبین حضرت علی (ع) را شاد کنیم. انگیزه ما و تمامی موکب داران از خدمت رسانی به مردم به‌خصوص روز عید غدیر در مهمانی ده کیلومتری این است که اهمیت غدیر را به تمام جهان نشان بدهیم و بگوییم که غدیر بزرگ‌ترین عید ما شیعیان است. مهمانی کیلومتری غدیر در تمام استان‌ها برپا است از مردم ایران دعوت می‌کنم تا در این مهمانی کیلومتری شرکت کرده و با حضرت امیر (ع) تجدید بیعت کنند.

نظر شما