شناسهٔ خبر: 67327730 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تشدید انتقادات از کابینه رژیم صهیونیستی

محمدعلی تخت رونده

در شرایطی که رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی، کابینه نتانیاهو را فاسد خطاب کرده، بیش از ۲۰۰ کارآفرین بزرگ در اراضی اشغالی از تلاش برای سرنگونی وی خبر داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، یائیر گولان رهبر حزب کار رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد کرد که پلیس رژیم صهیونیستی نباید به ابزاری در دست کابینه فاسد نتانیاهو تبدیل شود.

رهبر حزب کار رژیم صهیونیستی تاکید کرد که خشونت پلیس در جریان تظاهرات‌های شب گذشته، از تمامی حد و مرزهای فراتر رفت.

یائیر گولان عنوان کرد: وقت آن رسیده تا افسران پلیس از خود بپرسند که آیا در حال خدمت به اسرائیلی‌ها هستند یا به حامی تروریسم یعنی بن گویر خدمت می‌کنند؟!

گولان اظهار داشت که نباید اجازه داد پلیس به ابزاری در دست کابینه فاسد و شکست خورده که ما را به سمت نابودی می‌کشاند، تبدیل شود.

در همین رابطه منابع عبری از تلاش بیش از ۲۰۰ کارآفرین بزرگ صهیونیست برای سرنگونی کابینه نتانیاهو خبر می دهند.

بلومبرگ در این باره گزارش داد که انجمنی متشکل از بیش از ۲۰۰ کارآفرین بزرگ خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام برای نجات این رژیم از یک بحران اقتصادی عمیق شده است.

بلومبرگ به نقل از ایال والدمن تاجر و بازرگان صهیونیست بیان کرد که کابینه کنونی دشمن ماست و ما در تلاش برای برگزاری انتخابات زودهنگام خواهیم بود.

وی همچنین گفت: ما در تلاش هستیم تا قانونگذاران کابینه نتانیاهو را متقاعد کنیم از کابینه وی جدا شده و اقدام به سرنگونی او کنند.

نظر شما