شناسهٔ خبر: 67327677 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

نویسنده فلسطینی در مصاحبه با خبرگزاری قدس:

جهان لحظه تسلیم شدن فلسطین را نخواهد دید | تمرکز جهانیان باید بر پایان کابوس صهیونیستی-نازی در فلسطین باشد

مازین قمصیه به خبرگزاری قدس گفت، پایان کابوس صهیونیستی-نازی در سرزمین‌های فلسطین زمینه زندگی مسالمت‌آمیز را برای زندگی مسیحیان، مسلمانان، یهودیان و سایر اقوام فراهم می‌سازد.

صاحب‌خبر -

 

مازین قمصیه، نویسنده و مدیر موزه تاریخ طبیعی فلسطین و موسسه تنوع زیستی و پایداری فلسطین در دانشگاه بیت‌المقدس، در مصاحبه با خبرگزاری قدس هشدار داد، رژیم صهیونیستی صرفا به دنبال از بین بردن فلسطین و نابودی فلسطینیان است.

 

خبرگزاری قدس: نظر شما درباره نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه چیست؟

 

مازین قمصیه: آمریکا شریک جنایت قتل عام و پاک‌سازی نژادی است. آمریکایی‌ها سعی می‌کنند به رژیم صهیونیستی کمک کنند تا به صورت دیپلماتیک یک "پیروزی" کسب کنند که نتوانستند آن را از طریق نظامی و با نسل‌کشی به دست آورند. این (تسلیم شدن)  هرگز اتفاق نمی‌افتد.  هزاران غیرنظامی در غزه به شهادت رسیدند تا فلسطین تسلیم نشود. قطعنامه شورای امنیت ملل متحد اقدام بی‌ارزش است چرا که رهبری اسرائیل پارامترهای ارائه شده از سوی آمریکا را هرگز قبول نخواهد کرد. پیشنهاد آمریکا، غیرواقعی و سراب است. قطعنامه شورای امنیت ملل متحد "ادعا می‌کند" اسرائیل قبول کرده است اما این یک دروغ آشکار است.

 

خبرگزاری قدس: هدف رژیم صهیونیستی در این جنگ چیست و چگونه پایانی برای این روند متصور هستید؟

مازین قمصیه: رهبران تروریست فاشیست اسرائیلی فقط در تاکتیک‌ها اختلاف دارند نه در اهداف. اهداف آنها همچنان تشکیل یک دولت یهودی یا حتی امپراتوری کنترل‌کننده غرب آسیا (و حتی جهان) و همچنین تخریب فلسطین و فلسطینیان است. ما نباید توجه خود را با بحث‌های داخلی رژیم در مورد تاکتیک‌ها منحرف کنیم. باید بر اتمام استعمار و پایان دادن به این کابوس صهیونیستی-نازی تمرکز کنیم تا همه مردم  فلسطین پس از پس گرفتن زمین‌ها و منابع دزدیده شده خود، در صلح و هماهنگی با هم زندگی کنند.

 

انتهای پیام / ع ن /20

 

نظر شما