شناسهٔ خبر: 67327589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

نشست‌خبری پورمحمدی

پورمحمدی: اگر مرده‌شور شوم حتما مرده‌شور خوبی خواهم شد

مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من هرکجا بودم کار خودم را انجام داده ام.

صاحب‌خبر -
به گزارش صراط نشست خبری مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل خبرگزاری تسنیم صبح امروز یکشنبه با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مشی سیاسی‌اش گفت: رویکرد، مواضع و گفتمان حاکم بر ذهن سه مقوله جداست. من چارچوب فکری و ذهنی خودم را بر مبنای امام(ره)، رهبری، شهید بهشتی و شهید مطهری قرار داده‌ام. اما در مقام اجرا عملکرد، متفاوت است.

پورمحمدی ادامه داد: آیا باید بنشینیم و منتظر فضای مناسب باشیم؟ خیر. من در هر دولتی به عنوان یک کنشگر و فعال موفق بودم و با حفظ مواضع خودم، آن حوزه را ارتقا دادم. من یک قاضی بودم و در دولت آقای هاشمی رئیس اطلاعات شدم و بیشتر گزارش‌هایم به شخص رهبری بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: در دولت آقای خاتمی هم که کنار گذاشته شدم، طبیعی بود چون اطرافیان آقای خاتمی با من زاویه گفتمانی داشتند، نتوانستند تحمل کنند و کنار گذاشته شدم. همچنین در دولت اقای احمدی‌نژاد نیز برای وزارت اطلاعات بعد وزارت کشور انتخاب شدم، من ابتدا مخالفت کردم اما بعد اعلام امادگی کردم. آقای احمدی نژاد در بلوک انقلابی بود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت آقای روحانی هم قوه قضاییه من را کاندید کرد نه آقای روحانی. قبل از تشکیل دولتشان هم صحبت کردیم و من گفتم با دوستان شما اخلاف نظر داریم اما عقیده من این است که باید اجازه دهیم خطوط سیاسی شفاف عمل کنند.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه هر دولتی که از من درخواست همکاری کرده کمک کرده‌ام و وظیفه‌ام را خوب انجام داده‌ام، تصریح کرد: به گواه همه هرجا رفتم خوب عمل کردم و دوران مدیریتی من، جز دوران‌های ممتاز در کشور است. گاهی به شوخی می‌گویم اگر مرده شور شوم حتما مرده شور خوبی خواهم شد. چون از هیچ کاری نمی‌ترسم و معتقدم اگر کاری برای مردم مفید و ضروری باشد آن را می‌پذیرم و با تمام توان انجام می‌دهم و امیداورم در آینده هم همینطور باشد.

<div id="video-display-embed-code_1110657" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.seratnews.com/fa/news/play/embed/662680/1110657?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما