شناسهٔ خبر: 67327559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجرای طرح شهید عجمیان در ۱۵۹ مدرسه اردبیل

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: طرح شهید عجمیان با رویکرد بهسازی و زیباسازی فضاهای آموزشی در ۱۵۹ مدرسه استان اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد محمدی‌خلفلو پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید عجمیان با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: سال گذشته قرار بود در 352 مدرسه طرح شهید عجمیان با رویکرد شاداب‌سازی، بهسازی و زیباسازی فضاهای آموزشی انجام شود که در نهایت در 71 مدرسه این طرح محقق شد.

وی تصریح کرد: از 14 تیر و با برگزاری مراسم افتتاح دور جدید اجرای این طرح را در فضاهای آموزشی استان شاهد خواهیم بود تا بهسازی، زیباسازی، دیوارنگاری و رنگامیزی کلاس‌های درس در قالب طرح شهید عجمیان به انجام برسد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: امسال 159 مدرسه در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و گرمی شناسایی شده و تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

محمدی‌خلفلو افزود: تلاش بر این است تا بر اساس نیازسنجی، اولویت‌‌بندی و شناسایی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای اجرای طرح در مدارس مورد نظر در سریعترین زمان فضا و بستر مناسب فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هنرستان رازی به عنوان هنرستان معین برای تعمیر میز، صندلی و نیمکت مدارس در نظر گرفته شده تا در یک کار جهادی بتوان اهداف مورد نظر را تحقق بخشید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اضافه کرد: هدف از طرح شهید عمجیان آموزش کار گروهی به دانش‌آموزان و تربیت نیروها در تراز انقلاب اسلامی است.

محمدی‌خلفلو بیان کرد: سعی بر این است تا مدارسی که نیاز به ایجاد یا تعمیر سرویس بهداشتی دارند تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید مشکلات و نارسایی‌های آنها رفع شده و اقدام مناسب برای آماده‌سازی فضای آموزشی برای سال تحصیلی جدید فراهم آید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: برای تأمین منابع مورد نیاز نیز رایزنی‌های لازم انجام شده تا بر اساس قول مساعد مسئولان در تخصیص 20 میلیون تومان اعتبار برای هر مدرسه اقدام عملی انجام شده و ما بتوانیم از ظرفیت ملی و استانی در این زمینه بهره بگیریم.

در این جلسه رییس بسیج سازندگی استان اردبیل نیز تصریح کرد: سال گذشته فعالیت‌های خوبی را در قالب طرح شهید عجمیان شاهد بودیم و در مجموع در بیش از 71 مدرسه استان هفت هزار نفر ساعت فعالیت عمرانی و بهسازی به همت گروه‌های جهادی به انجام رسید.

عباس نوظهور گفت: امسال سعی ما بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز با همراهی مدیران بتوانیم زیباسازی، شاداب سازی، رنگامیزی و بهسازی فضاهای آموزشی را انجام داده و به سرعت منابع مورد نیاز را در خرید تجهیزات مورد نیاز انجام دهیم.

انتهای پیام/131/.

نظر شما