شناسهٔ خبر: 67327465 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مرادی در تذکر شفاهی:

وضعيت آنتن‌دهي و پوشش شبکه در مناطق غربي کشور ضعيف است

صاحب‌خبر -
وضعيت آنتن‌دهي و پوشش شبکه در مناطق غربي کشور  ضعيف است
خبرگزاری آریا - نماینده مردم کامیاران، دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه وضعیت آنتن دهی و پوشش شبکه در مناطق غربی کشور مخصوصاً استان کردستان بسیار ضعیف است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سالار مرادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: ضمن تشکر از ارائه گزارش وزیر ارتباطات در جلسه امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی باید به چند نکته در این بخش اشاره کنم.
وی افزود: نخست اینکه علی رغم تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که مجموعه وزارت ارتباطات داشته، متأسفانه وضعیت آنتن دهی و پوشش شبکه در مناطق غربی کشور مخصوصاً استان کردستان بسیار ضعیف است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتی در مواردی ما در فاصله 4 الی 5 کیلومتری شهر سنندج، کامیاران و یا دیواندره پوشش مناسب شبکه موبایلی را نداریم؛ همچنین وضعیت روستاها به مراتب بدتر است و در کنار این موضوعات کیفیت و سرعت دهی اینترنت هم بسیار پایین است.
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر شما - مسئولین - بحث شبکه ملی خدمات و پنجره خدمات واحد را راه اندازی می کنید، اولین ضرورت این است که اینترنت مناسبی را در اختیار مردم قرار دهید.
وی در ادامه طی تذکری به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد : ما در حال حاضر پروژه‌ای به نام کریدور شمال به جنوب در استان کردستان را داریم که این پروژه تقریباً در حال تبدیل شدن به یک پروژه تاریخی است. در حال حاضر فاصله بین کامیاران تا سنندج و قطعه شماره 8 هنوز بر جای مانده و سنندج به دیوان دره هنوز تکمیل نشده و دیوان دره به سقز نیز هنوز به اتمام نرسیده است. همچنین نقاط حادثه خیز ما هنوز اصلاح نشده است. این موارد جز تکالیف وزارت شهرسازی است و امیدواریم که یک الی دو سال آینده بتوانیم کریدور را تمام کنیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین در کنار راه‌های اصلی، متاسفانه راه‌های روستایی استان کردستان نیز خیلی وضعیت مناسبی ندارد. علیرغم اینکه در دولت سیزدهم تلاش‌های خوبی انجام شده اما متاسفانه خیلی از نقاط روستایی، هنوز جاده‌های جنگی، مال رو و خاکی و غیر قابل استفاده است./
پایان پیام

نظر شما