شناسهٔ خبر: 67327277 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیر حیدری:

مقاومت به هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به لبنان پاسخ سختی می‌دهد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، محور مقاومت سکوت نمی‌کند و پاسخ سختی به شرارت‌های صهیونیست‌ها خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حیدری در گفتگویی درباره ادعای برخی مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر جنگ فراگیر با جبهه مقاومت اظهار داشت: پس از عملیات «وعده صادق» شرایط و معادلات در منطقه غرب آسیا دستخوش تغییر شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» بسیاری از فرمول‌های قدیمی را تغییر داد و امروز وضعیت جدیدی در منطقه حاکم شده است، افزود: ایران اسلامی به عنوان یک قدرت نوظهور در منطقه با موشک‌باران مواضع رژیم منحوس صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، توانمندی خود را به منصه ظهور رسانده است.

امیر حیدری سپس با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده و در باتلاق غزه فرو رفته است؛ همچنین تهدیدات این رژیم علیه حزب‌الله لبنان موضوع جدیدی نیست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با تأکید بر توانمندی بالای جبهه مقاومت تصریح کرد: در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و آغاز درگیری گسترده با حزب‌الله، محور مقاومت سکوت نمی‌کند و پاسخ سختی به شرارت‌های صهیونیست‌ها خواهد داد.

نظر شما