شناسهٔ خبر: 67326873 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قربانی در گفت‌وگو با مهر:

اثر شیرخدا نماهنگ گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) رونمایی شد

سمانه نوری زاده قصری

در در دهه امامت و ولایت و در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام عید غدیر، اثر دیگر با عنوان شیرخدا از سوی گروه همخوانی و تواشیح محمدرسول الله (ص) رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

رحیم قربانی سرپرست گروه همخوانی و تواشیح محمدرسول الله (ص) در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اثر جدید این گروه گفت: با همراهی گروه ورزش باستانی جوانمردان ایران اثر «شیرخدا» را در عرشه ناوشکن پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران «دنا» به تصویر کشیده شد.

وی ادامه داد: این اثر از مجموع ده اثری است که گروه همخوانی محمد رسول الله ص در خلیج فارس و در ناوشکن‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید تصویری نموده است.

قربانی بیان کرد: همزمان با اولین سالروز عملیات ویژه ۳۶۰ ناوهای دنا و مکران در پیمودن دور دنیا، اثر فاتحان دریا رونمایی شد و اکنون در دهه امامت و ولایت و در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام عید غدیر، اثر دیگر شیرخدا رونمایی می‌شود.

سرپرست گروه همخوانی و تواشیح محمدرسول الله (ص) اظهار داشت: این اثر با قطعاتی از شعرهای سعدی و حافظ با آهنگسازی محمدرضا جنتی در استودیو کوثر تولید صوتی شد و تولید تصویری آن به کارگردانی محمد تربتی، توسط سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و با همکاری نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای، پهلوانی جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی قرآن شهرداری تهران در خلیج‌فارس و عرشه ناوشکن ملی دنا انجام گرفت.

وی بیان کرد: اثر شیرخدا اولین اثر ترکیبی و ابتکاری با همکاری دو گروه دینی و ورزشی و در راستای جریان سازی و فضاسازی برای ورزش دین محور باستانی می‌باشد و به زودی اثر دیگری از این دو گروه منتشر خواهد شد.

علاقه مندان جهت دریافت نسخه باکیفیت می‌توانند به نشانی https://aparat.com/v/vwr50qe مراجعه کنند.

نظر شما